Sırma AKÇA
Kendimi toparladıktan sonra salona Emir'in yanına gittim. koltuğa oturmuş beni bekliyordu.
"Güzelim nerede kaldın?" Dediğinde bir an ne diyeceğimi şaşırdım.
Derin bir nefes alıp;
"Bir iki işimi hallettim canım." Dedim.
Yanına oturduğumda bana sarılıp, kafasını boynuma gömdü. Burnumu saçlarına daldırıp derin bir nefes aldım.
Erkeksi kokusu beni anında rahatlatırken, olabilecekleri düşündüm. İşler iyice içinden çıkılmaz bir hal aldığından kararsız kalıyorum.
"Sen iyi misin Sırma'm?" Diyen kocam kafasını kaldırdı.
Gözlerime baktığında gülümseyerek;
"İyiyim." Dedim.
Gözlerimi kaçırmak istesem de kendime engel oldum. Şüphe uyandırmak istemiyorum.
"Ben kalkıp yemek hazırlayayım aşkım. Annemler gelir birazdan." Dediğimde daha çok sarıldı.
"Uğraşma güzelim. Dışarıdan söyleriz."
"Gerek yok kocacığım. Ben şimdi hallederim." Dedikten sonra dudağına minik bir öpücük kondurdum ve ayağa kalktım.
Mutfağa geçtiğimde düşünmemek için kendimi işe verdim. Hızla yemek hazırlamaya çorbadan başladım. Çorbayı bitirdiğimde diğerleri için kollarımı sıvadım.
Yemeklerin hazır olduğu sırada kapı çaldı. Ellerimi yıkayıp, kenardaki havluya kuruladım. Ben mutfaktan çıkarken annemler salona giriyordu.
"Hoş geldiniz." Dedim neşeyle.
Hepsi bana bakarken oğlum;
"Anne ben geldim." Diyerek bana koştu.
Kollarımı açıp, küçük prensimi bekledim. Boynuma sarılan minik kollarıyla huzurum yerine geldi.
"Hoş geldin bir tanem. Çok özledim seni." Derken yüzüne bir sürü öpücük kondurdum.
Demir kıkırdayarak;
"Bende özledim." Derken biraz daha öptüm.
Sonunda durduğumda, bizi gülerek izleyen üç çift gözü fark ettim. Demir'den ayrılıp doğruldum ve önce annemi, sonra da babamı öptüm.
"Hoş geldiniz."
"Hoş bulduk güzel kızım." Diyen babamı bir kez daha öptüm.
"Yemekler hazır. Sofrayı kurayım da başlayalım." Dediğimde beni onayladılar.
Ben mutfağa geçerken annem;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırma
RomanceTüm hayatı işi olan bir kadın... Hayatını oğluna adamış bir adam... Kaderin tüm kötülüklerinden habersiz küçük bir çocuk... Bu üç kişiyi bir araya getirecek tek şey ise; Sevgi. ...