BÖLÜM 29

48.5K 1.9K 431
                                    

Sırma AKÇA

Duşumu aldıktan sonra odamıza geçtim ve dolaba yöneldim. Sabah kalkıp kahvaltımızı ettikten sonra hazırlanmaya başladık.

Hamile olduğumu öğrendiğimde, ilk müsait ana yani bu güne randevu aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hamile olduğumu öğrendiğimde, ilk müsait ana yani bu güne randevu aldım. Biran önce bir uzmana görünmemde fayda var.

Şimdi ise doktora gitmek için kıyafet seçiyorum. Siyah, dizlerinde yırtıkları olan, yumuşak Jean pantolonumu aldım. Üzerine kayık yaka mavi tişörtümü çıkardım.

İç çamaşırlarımı da çıkardığımda giyinmeye başladım. İşim bittiğinde banyoya dönüp saçlarımı kuruttum.

Kuruyan saçlarımı at kuyruğu topladım ve yüzüme renk vermek için hafif makyaj yaptım.

Odaya dönüp sırt çantama gerekli eşyalarımı doldurdum. Hazır olduğumda odadan çıkıp salonda beni bekleyen erkeklerimin yanına gittim.

Ben duştayken Emir ve Demir çoktan hazırlanmıştı.

"Ben hazırım." Diye seslendiğimde ikisinin de bakışları bana döndü.

Beraber oturmuş çizgi film izliyordular.

"Anne çok güzel olmuşsun." Diyen oğlumla gülümsedim.

"Miniğim harika gözüküyorsun." Kocamın da iltifatı ile yerimde duramadım.

Hızla yanlarına gidip ikisinin de yanaklarından öptüm.

"Teşekkür ederim yakışıklılarım. Hadi gidelim artık." Dediğimde Demir heyecanla babasının kucağından kalktı.

Emir de televizyonu kapatıp ayaklandığında garaj kapısına yöneldik. Arabanın yanına geldiğimizde Demir'i kucağıma almak için hamle yaptım. Emir beni durdurup;

"Güzelim Demir'i kaldırman tehlikeli olabilir." Dediğinde mecbur geri çekildim.

Emir oğlumuzu kucağına alıp, koltuğuna oturturken;

"Aslanım kardeşin olduğu için annenin ağır kaldırmaması lazım." Diye açıklama yaptı.

Demir bana bir de babasına bakıp;

"O zaman artık annem beni kaldırmasın." Dediğinde gülümsedim.

Geri çekilen Emir'in boşluğunu doldurup oğlumu sıkıca öptüm. Onun kapısını kapattığımda Emir kapımı açmış beni bekliyordu.

Yerime oturduğumda kapımı kapatıp o da yerine geçti.

"Kemerini unutma miniğim." Dediğinde kemere uzandım.

Bu arada Emir de kemerini bağlayıp arabayı çalıştırdı. Garaj kapısı açıldığında yola çıktık. Uzanıp radyodan kısık sesli müzik açtım.

SırmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin