BÖLÜM 26

54.6K 1.9K 680
                                    

Sırma AKÇA

Hazırladığım kahvaltı sofrasını son kez kontrol ettim. Hiçbir eksik yoktu. Emir'in avukatı aynı zamanda arkadaşı da olduğundan Pazar günü gelmeyi kabul etti. Bende kahvaltıya davet ettim.

Şimdi ise tüm hazırlıklarımı bitirmiş misafirimi bekliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şimdi ise tüm hazırlıklarımı bitirmiş misafirimi bekliyorum. Ellerimi havluyla kurulayarak salona geçtim.

Emir ve Demir koltuğa kurulmuş çizgi film izliyorlardı. İkisinin yakışıklılığını sessizce seyrettim. Acaba Demir büyüyünce babası gibi hulk mu olur?

Aklıma gelen soru ile güldüm.

"Yakışıklılarım." Diye seslendiğimde ikisinin de gözleri bana döndü.

Bana sevgiyle bakan iki çift göz kalbimin mutlulukla kasılmasına sebep oldu. Hızla yanlarına gidip;

"Bana da yer açın." Dedim.

Anında Demir kenara çekilince ortalarına oturdum. Önce yakışıklı oğlumu, sonra da hulk kocamı öptüm.

Tabi Emir hile yapıp tam ben öpecekken kafasını çevirince, dudağını öpmüş oldum. Demir kıkırdarken ben kızgın gözlerle Emir'e baktım. Emir küçük çocuklar gibi bana bakıyordu.

Her ne kadar kızgın kalmak istesem de bu haline dayanmadım. Dudaklarım benden izinsiz kıvrılınca Emir de güldü.

"Anne babam yaramazlık yaptı." Diyen oğluma baktım.

Her halinden eğlendiği belli oluyordu.

"Doğru söylüyorsun oğlum. Babana bir ceza verelim ki bir daha yapmasın." Dediğim an Demir;

"Evet." Derken, Emir;

"Ne cezası ya?" Diye homurdandı.

Bu hallerine gülüp, düşünüyormuş gibi yaptım.

"Bebeğim benim aklıma bir şey gelmiyor. Sen ne diyorsun?" Diye sorunca Demir düşünmeye başladı.

Elini çenesinin altına koyup, mırıltılar çıkararak düşünürken dayanmadım. Eğilip yanağına kocaman öpücük kondurdum. Bu hali ile çok tatlıydı. Hoş benim oğlum her zaman tatlı.

"Buldum." Diye bağırırken gözleri parlıyordu.

Tüm ilgimi ona verip, beklemeye başladım.

"Bu gece ben seninle uyuyayım. Babam da salonda yatsın." Derken heyecanı her halinden belliydi.

"Hayatta olmaz!" Diye isyan etti Emir.

"Bence tam da yerinde bir ceza." Dediğimde Emir kaşlarını çattı.

"Bana bakın iki işgüzar. Ben hayatta karımdan ayrı yatmam."

SırmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin