BÖLÜM 14

63.2K 2.5K 761
                                    

Emir AKÇA

Kollarımın arasındaki minik beden bana karşılık verdikçe, irademi sınıyordu. Sırma'nın dudaklarının çekinmeden ama yavaşça karşılık vermesi beni büyük bir hazza sürüklüyor.

 Sırma'nın dudaklarının çekinmeden ama yavaşça karşılık vermesi beni büyük bir hazza sürüklüyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dudaklarının tek sahibi olduğumu bilmek erkeksi bir tatmin duygusu veriyor. Bu tadı benden başkasının almamış olmasına şükrediyorum.

Düşünmeyi bir kenara bırakıp Sırma'yı biraz daha kendime çektim. Artık vücutlarımızın arasında boşluk yoktu. rüzgar bile aramızdan geçemez.

Alt dudağını emdiğimde ağzından boğuk bir inleme kaçtı. Dudaklarını ayırmasını fırsat bilip, dilimi içeri kaydırdım. Sırma'nın bedeni elimin altında titrediğinde içimdeki tutku volkanını ateşledi.

Nefes almak için hafif geri çekildiğimde Sırma kapalı olan gözlerini açıp bana baktı. Mavi gözleri açılıp yeşilin çok güzel bir tonunu almıştı. Onunda şehvete kaptırdığını bilmek tüm bedenimi uyardı.

Sırma yutkununca gözüm boynuna kaydı. Onu ilk gördüğüm andan beri aklımdan çıkmayan ince, uzun, beyaz boynu.

Kendime mani olamadan dudaklarımı oraya yönlendirdim. Teninin kokusu burnuma dolduğunda gözlerim kapandı. kulağının altına minik bir öpücük kondurduğumda Sırma bu sefer daha sesli inledi.  

Peşinden bende bir inleme koy verdim. Canım yanacak kadar sertleşmiştim. Bu küçük kadın bana neler yaptığının farkında mı?

Güzel boynuna dudaklarımla ve dilimle küçük işkenceler ederken Sırma'yı hareket ettirmeye başladım. Amacım bir an önce koltuğa varmaktı.

Bir anda her şey Demir'in;

"Baba." Diye seslenmesiyle tuzla buz oldu.

Sırma hızlı çekilirken gözleri irice açılmıştım. Konuşacak halim olmadığı için onu varmamıza bir iki adım kalan koltuğa oturtup içeri yöneldim.

Demir'in odasına girdiğimde yatakta oturmuş olduğunu gördüm.

"Ne oldu babacım?"

"Susadım." Dediğinde başımdan aşağı kaynar su indi.

Tüm ortamın içine bir bardak su mu limon sıktı?

Mutfağa giderken bundan sonra Demir'in odasına sürahi ile su koymayı aklıma not ettim. Ben suyu doldururken Sırma mutfağa girdi. Fısıldayarak;

"Ne oldu?" Diye sorunca yüzümdeki gülümsemeye engel olamadım.

Yanakları kızarmış, dudakları şişmiş ve boynundaki ufak morlukla tamamen bana aitti.

"Susamış güzelim. Bir sorun yok." Dediğimde beni onaylayıp içeri geçti.

Bende suyu alıp Demir'in odasına yöneldim. Demir suyunu içtiğinde yatağına yatıp uykusuna devam etti. Üzerini örtüp, başından öptükten sonra miniğimin yanına yöneldim.

SırmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin