BÖLÜM 11

68.1K 2.6K 896
                                    

Sırma KORKMAZ

Sonunda Emir geri çekildiğinde ciğerlerimi derin bir nefes doldurdum. Tabi peşinden Emir'in kokusu da gelince o nefeste haram oldu.

 Tabi peşinden Emir'in kokusu da gelince o nefeste haram oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Miniğim." Diyen Emir'e kötü kötü baktım.

Parmağımı sallayarak;

"Bir daha beni böyle öpersen sana tekrar tokat atarım." Dedim.

Emir sırıtarak parmağımın ucunu öptü.

"Kızma güzelim. Rahat duracağım. Nasıl duracaksam?" Dediğinde dayanamayıp bende güldüm.

Edepsiz hulk ne olacak.

"Ben gideyim artık saat geç oldu." Dediğimde uzanıp elimi tuttu.

"Gitme. Bir kahve içelim en azından." Dediğinde kararsız kaldım.

Emir gözlerini bana dikip bakmaya başladı. Sen bana öyle güzel bakarsan ben nasıl hayır diyeceğim?

"Tamam. Ama çok duramam."

"Sorun değil." Derken bana kocaman bir gülümseme sundu.

Gerçekten çok güzel gülümsüyordu.

"Benim yapmamı ister misin?" Diye sordum.

"Hayır bugün her şey benden. Daha sonra sana kahve yaptıracağım ama." Derken göz kırptı.

"Sen bilirsin."

"Kahven nasıl olsun?"

"Bol sütlü, şekersiz lütfen." Dediğimde önümde reverans yaparak;

"Hemen matmazel." Dediğinde kıkırdadım.

Ben salona geçerken Emir mutfağa geçti. Rahat koltuğa oturup onu izlemeye başladım. Emir'in bana arkası dönüktü. Her hareket edişinde sırt kasları geriliyordu. Gerçekten de hulk gibi adam.

Ama yalan yok çok yakışıklı. Yani en azından hulk gibi yeşil değil. Bu düşüncem kıkırdamama sebep olunca Emir dönüp bana baktı. Omzumu silktiğim de gülerek önüne döndü. Bende tekrar sırtıyla bakışmaya başladım.

Adam her şekilde güçlüydü. Hem fizik olarak hem de karakter olarak. Her şekilde etrafına buram buram güç yayıyordu. Alfa erkek derler ya, işte tam da öyle ve ben az önce o adamın kollarındaydım.

Bu düşünce vücudumdan bir titremenin geçmesine sebep oldu. Başımı iki yana sallayıp edepsiz düşüncelerimi kovaladım. Boşuna; körle yatan şaşı kalkar demiyorlar. Bu edepsiz hulk yüzünden bende edepsiz oldum.

"Kahveler hazır." Dediğinde daldığım kendi dünyamdan çıktım.

Emir yanıma geldiğinde onunla birlikte mis gibi kahve kokusu da geldi. Emir yanıma otururken kahvemi bana uzattı. Elinden alıp küçük bir yudum içtim.

SırmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin