BÖLÜM 7

71.4K 2.9K 1.3K
                                    

Sırma KORKMAZ

Yeni haftaya başladığımda kendimi daha iyi hissettiğim için işime geri dönebildim. Tam olarak iyileşmesem de öksürüğüm ve halsizliğim gitti. Bu sayede rahatım. Annem her ne kadar işe gelmemi istemese de ben daha fazla duramadım.

Zaten geçen haftaki randevularda bu haftaya kayınca yeterince kalabalık bir programım oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zaten geçen haftaki randevularda bu haftaya kayınca yeterince kalabalık bir programım oldu. Ne kadar çabuk başlarsam o kadar iyi.

Bugün ilk seansı Demir ile yapacağım. Bizim evde olanlardan ve Emir'in anlattıklarından sonra daha fazla beklemek istemedim. Birazdan gelirler.

Gözüm Melisa'ya takıldı. Durgun gözüküyordu.

"Melisa senin neyin var kuzum? Keyifsiz gibisin." Dediğimde bana baktı.

Gözlerinde adlandıramadığım bir duygu vardı.

"Cuma günü okuldayken yanıma kim geldi biliyor musun?"

"Kim?"

"Engin." Dediğinde şaşırdım.

"Bu senin şu platonik değil mi?"

"Ta kendisi."

"E o zaman sen neden böylesin? Şimdi mutluluktan uçman gerekmiyor mu?" Dediğimde gözleri doldu.

"Yanıma gelip ders notlarını istedi. Bana senin gibi inekler olmasa bizler ne yapacağız? Dedi." Duyduklarımla ellerim yumruk oldu.

"Şerefsize bak ya! Vermeseydin notları."

"Verdim." Deyip omzunu silkince daha çok sinirlendim.

"Sen salak mısın Melisa? Adam sana nasıl yaklaşıyor sen ne yapıyorsun? Seni hak etmeyen bir karaktersiz için üzülüyorsun!" Dediğimde gözlerini kaçırdı.

"Seviyorum Sırma ne yapayım?"

"Melisa canım saçmalama. Sen aklı başında zeki bir kızsın. Böyle bir davranışı hak etmiyorsun. Hiçbir kadın etmiyor. Lütfen mantıklı düşün." Dediğimde cevap vermedi.

Bende daha fazla konuşmadım. Ona düşünmesi için zaman tanımalıyım.

Sıkıntıyla iç geçirirken çalan kapıyla gülümsedim. Demir gelmiş olmalı.

Yerimden kalkıp üzerimi düzelttim ve kapıya yöneldim. Açtığımda karşımda tek Emir'i görünce istemsiz kaşlarım çatıldı.

"Hoş geldiniz Emir bey. Demir gelmedi mi?" Sorduğum soruyla karşımdaki adamın da kaşları çatıldı.

İri bedeni tüm kapıyı kapladığı için korkutucu gözüküyordu.

"Sanırım beni beklemiyordun." Dediğinde ne diyeceğimi bilemedim.

SırmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin