Bilmediğim bir evdeyim,çıkıyorum üst kata aramadığım oda kalmıyor ne aradığımıda bilmiyorum,siyah bir kapı var;açıyorum kapıyı sanki başka bir evrene açılırmışçasına bir rüzgar vuruyor yüzüme,çilek ve kahve kokusunda.Ne aradığımı anlıyorum o zaman,bağırıyorum ama sesim çıkmıyor,bir kez daha kuzey diyorum kendime bir kez daha,sesin geldiği yöne çeviriyorum kafamı,çam ağacının altında ağlayan küçük siyah bir nokta.Koşuyorum ona doğru,zeminin ayağımdan kaydığını fark ediyorum bir süre sonra,pes etmiyorum yinede,başarıyorum.Dizlerini kafasına kadar çekmiş,çığlıkları duyulmasın diye dişlerini sıkmaktan kızarmış kız çocuğu,'ağlama,lütfen ağlama.'. dokunmaya çalışıyorum,bastırayım göğsüme dinsin acısı diyorum,yapamıyorum.Kolyesiyle oynuyor kız çocuğu, kolyesiyle konuşuyor, 'kimse gelmiyor'diyor sessiz ve cılız bir sesle, 'kimse gelmiyor' çaresizce, kafasını kaldırıyor sanki kuzeyi görmüşçesine, gökyüzüne meydan okuyan gözlerin yerine öfke gelmiş,çaresizlik ve korku doldurmuş.Kaçıyorum oradan, hayır diyorum bu olamaz, siyah olsa da hala temiz o!Düşüyorum lanet olasıca bir çukurun içine, çıkmaya çalışıyorum,artık olmaz vazgeçiyorum diyorum, siyah meleğin vaveylalarını işitiyorum,bırakamazsın onu diyorum o senin yarın.Hırşımla çıkıyorum çukurun içinden, uçuruma gelmiş ayaklarını sarkıtıyor, 'yapma'diyorum 'düşeceksin'. omuz silkiyor güçsüzce,arkasını bile dönmüyor. ''o beni kurtarır'' diyor,biliyor kurtaramayacağını,''o beni kurtarır''.Gözünü kapatıp açmadan kız yok oluyor,arkasından atlıyorum.Belki bir umut bulurum onu diye,karanlığın içerisinden parlayan gökyüzünü görüyor,biliyor çünkü bu onun siyah meleği. ellerini siper ediyor sanki görecekmişçesine.İlerliyor, zaman kavramını kaybediyor.Yelkovan akrebi,Akrep yelkovanı kovalıyor, her geçen salise derisine işleniyor.Çöküyor dizlerinin üstüne,çığlık çığlığa ağlıyor.Omzunda beliren ele bakıyor, ''neden beni kurtarmadın sevgilim?''.Sesindeki Çığlık derisine işleniyor. Yanına oturuyor ve ekliyor siyah Melek, '' bir gün seni unutacağım''.
Bu sefer derisine meleğinin kanıyla kazındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haykırış-TAMAMLANDI-
Teen FictionHAYKIRIŞ#2 İTİRAF #10 Müzik#10 RUH #100 Karanlığına sürükleyecek tanıdık dudakları gözlüyorum şimdi. Şarkı mırıldanıyorum,bir sağıra bir umut duyar beni. Karanlığın içine bir kere girdiğinizde asla eskisi gibi olamazsınız. Ruhum karanlığının pranga...