νєуℓ

51 6 0
                                    

Acı.

bütün hislerden daha güzel,diğerleri yüzüme dahi bakmazken.O bütün vücudumu sardı.Acı,heryerdeydi.

Sessizlik.

Göz göze geldik,gözleri;ağacın aynı ağacın kahverengi gövdesi gibiydi.Tutulmayacak sözler vermiştik birbirimize.Nefes verdim seslice,yüzüme düşen yağmur damlaları ve kuzeyin göz yaşları.''hayır,şimdi değil hayır.''Sana demiştim ben 'öyle'diye.Hiç yaşanmamış gibi iz dahi kalmayacaktı.Biliyorum.Son nefesim,silinmemek üzere kalbine ve beynine kazınmıştı.

Kuzey?

Göğsümden sızacak kan,bu yem yeşil alanı,kırmızıya boyayacaktı sonrada gökyüzünü.Ruhumun kırıkları düzelmedi.Gözümden bir yaş geldi,hissizleştim bir anda.'seni seviyorum'dedim,ama kendim bile duyamamıştım sesimi,vaveylar yükseliyordu kayahanın gökyüzünde,Kayahan onlara cevap verircesine,daha da hızlandırdı yağmurunu,şimşekler eskisi gibi aydınlattı havayı.

Yaralı kuşlar gizlenirlermiş ölürken,ben de senin kollarına saklandım.

Acı.

Çalkalandı her bir zerrem,kanım dondu.Karanlıkta bir fısıltı gibi.Öğrendim.Şimdiden göğsümden içeri yokluğun sızıyor.Karanlığına sürükleyecek tanıdık dudakları gözlüyorum şimdi.Ayağıma demir zincirlerle sımsıkı bağlanmış,adım atmama izin yok.Ruhum karanlığına hapsolduğunu şimdi anlıyorum acı kahve.Ruhunun iplerine takıldım ve düştüm.

Sustum.

Siyah ve karanlık sarıldılar.

Kitap düştü yere,salıncak sallanmayı bıraktı,lamba durdu,kız çocuğu ağlamayı ve gülmeyi bıraktı kapandı bir pencere.Bak artık uzun cümlelerde kurmayacağım,sen beni sessizliğimden anlarsın.Başka bir yer varsa orada buluşalım, acı kahve olur mu?.Yoksa da seni tanımak benim cennetimdi zaten.

Bir varmış bir yokmuş evvel zaman içinde kalbul zaman içinde uzak diyarlarda küçük bir kız çocuğu,kötü bir adamın kollarında ölü bulunmuş.Karanlık her yeri sarmış,ardından karanlığın içinde bir kibrit yanmış,gelecek ve geçmiş kendini ateşe vermiş.Akrep yelkovanı sokmuş,zaman kaybolmuş.Kadın ölmüş.

Cehennemin ateşiyle harmanlanmış bir şeytandı o.Cehennemin kapısı aralandığında bir çok şeyinde sonu olmuş.Kayıplar verilmiş,Vedalar edilmemişti. 

Haykırış-TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin