Maries synsvinkel:
jeg sad bare og stirrede ud i luften henne i skolen, vi havde matematik det var dødsygt. Seriøst jeg hader matematik og vores lærer er virkelig virkelig kedelig! i det mindste sidder jeg ved siden af min bedste veninde, hun hedder Kristina. Vi har været venner siden 4 kl. mange dømmer hende fordi hun er totalt drenge glad og går i meget lidt tøj, men når man lærer hende at kende er hun seriøst den sødeste og mest betænktsomme. Heldigvis ringede klokken og jeg spurtede næsten ud af klassen og hjem uden at se mig tilbage.
Kl. 19.
jeg skal til klub nu, jeg har egentligt bare en grå trøje og sorte ripped jeans på, det er jo også bare mine venner jeg skal være sammen med så who cares?
Jeg gik derhen der er heldigvis kun sådan 5 min. jeg mødte Kristina på vejen da vi næsten er naboer.
Kristinas outfit.
Da vi kom ind fik vi et stort chok da musikken lige pludselig blevet skruet op på max volume, vi sprang tilbage og faldt. Kristina kiggede sjovt på mig men jeg begyndte bare at grine, vi vidste jo begge godt hvem der har skruet op og hvorfor. Det var Cecilie og Lisa, de er sindsygt fan af de her drenge fra Norge de hedder vist Marius og Magnus er jeg ret sikker på. Vi gik stille ind i lokalet og så dem danse for sygt med på en af deres sange, det så så sjovt ud at jeg filmede det på snap og lagde det på min MS.
Kl. 22
Klubben var snart slut men vi gik altid på pizzaria efter klub. vi tog jakkerne på og smuttede udenfor det var lidt køligt, jeg gik sammen med Cecilie og Kristina. Cecilie snakkede løs om de der drenge og jeg til sidst fik spat og gik op til Lisa. Inde på pizzaen (kalder det bare det) bestilte jeg en pepperoni pizza sammen med Lisa, fordi det åbenbart var drengenes favorit. jeg gik hen og satte mig ved siden af Jonas (en af drengene fra klassen. har måske et lille crush på ham. han smilte og jeg satte mig ned for at spise pizzaen. gæt hvad snakket gik med? (Marius og Magnus)
Kl. 23:30
Mig og Kristina var på vej hjem sammen efter klubben. det havde været forholdsvis hyggeligt så det var jeg glad for, det bare nogle gange kan der kommer drama derovre tit mellem pigerne, idag gjorde der ikke så det er jeg taknemmelig for. Jeg sagde farvel til Kristina og gik selv hjem. Min mor var ikke hjemme da hun arbejder nat, men gik bare direkte op i seng og faldt i søvn.
sry hvis den er lidt kedelig i starten men den skal jo lige i gang. tænker jeg bruger 1-2 afsnit mere før hun møder drengene men hæng i!
elsker jer og håber i vil læse videre:)
YOU ARE READING
A Lucky Disaster (Marcus and Martinus)
FanfictionDET HER ER MIN FØRSTE HISTORIE! Jeg hedder Marie pilgaard, jeg er 14 år gammel og bor i København. Mit liv er over kedeligt og har den samme rutine dagligt, men tro mig det ændre sig, på alle fronter. En dag ender jeg op til en koncert. Jeg møder...