Kapitel 21. Var jeg for grim?

125 4 0
                                    


Tirsdag:

Jeg vågnede selvfølgelig af min irriterende alarm. Jeg virkede som om jeg var i super godt humør, så det var et plus. Jeg havdet totalt! glemt alt om M&M så det bliver spændende. Jeg tog mit tøj og gik ud på badeværelset, for at tage et bad obvioulsy. Min morgenmad stod på toast , i know super sundt. Mit ansigt lyste op da jeg fik en snap fra Jonas. (Jonas ser ud som Shawn mendes btw)

samtalen:

samtalen:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Samtale slut

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Samtale slut.

Jeg pakkede min taske og gik nedenunder, sekundet jeg kom nedeunder ringede det på døren. Jeg åbnede døren og der stod han og smilte, "hvordan kunne du være her så hurtigt?" spurgte jeg imens jeg gik ud af døren, "måske, måske ikke håbede jeg du ville sige ja og ventede allerede foran dit hus" svarede Jonas og rødmede "nuurrrgh" var mit svar.

Maries outfit:

Jeg havde skrevet til Kristina at jeg følges med Jonas idag, hun ved godt jeg har et lille crush på ham så hun blev bare mega glad

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jeg havde skrevet til Kristina at jeg følges med Jonas idag, hun ved godt jeg har et lille crush på ham så hun blev bare mega glad. Vi kom frem til skolen, men før vi gik ind stoppede Jonas og kiggede mig lige ind i øjnene, "Marie tusind tak fordi du bare er fantastisk" sagde han smilende. "Jamen tusind tak og ilm!" Jeg trak ham ind til et stort kram og vi stod bare der, nød hinandens selvskab. Alt blev ødelagt da nogle skrigende fans løb imod skolen, vi har vel allesammen lært hvad det betyder nu. Jeg trak mig fra Jonas, "Jonas kan vi gå nu?" sagde jeg nervøst, "hvorfor?" spurgte han, "bare kom" sagde jeg. "Marie hvad er der galt?" spurgte han og tog mine hænder og flettede sine fingre ind i mine, hvad skulle jeg sige? 2nårh ja det er bare fordi M&M kommer nu med deres kærester og jeg har lyst til at flygte til Mars og aldrig tilbage" mumlede jeg for mig selv så Jonas ikke hørte det. "det er da fair nok?" svarede han og grinte, "hørte du det?" spurgte jeg pinligt berørt. "ja" grinte han. Bilen kom og kørte ind på parkering pladsen og drengene trådte ud. Jeg var fortabt i Jonas øjne som var ligeså blå og dybe som havet, han lænede ind og kyssede min kind, tog min hånd og flettede sine fingre i mine IGEN ahah. "kom" hviskede han i mit øre. Drengene var kommet ud og stod næste foran os, så da vi gik blev vi nød til at gå igennem dem, "ups undskyld vi kommer lige igennem her" sagde jeg sødt og trak Jonas og mig selv igennem drenge. JEG  HAVDE IKKE LIGE REGISTRERET AT DET VAR M&M PINLIGT! 

Martinus synsvinkel:

Mig og Marcus var igang med at køre ind på skolen. (de vidste ikke det var Maries skole) Da vi kom ud tog jeg Lisa i hånden og gik hen til vores fans, mine følelser havde ændret sig for Lisa ligesiden for nok 2 uger siden har hun været en anden person, hun opførte sig anderledes og jeg tror jeg kan lide hende mere nu. Vi tog en masse billeder, da jeg kiggede ud til siden og så MARIE?! og en dreng? hun så helt fortabt i hans øjne, han kyssede hende og de flettede deres fingre sammen. Tårene i mine øjne boblede op jeg prøvede alt hvad jeg kunne for ikke at lade dem glide ned af mine kinder, men det var forsent. "hey hvad er galt?" sagde Marcus og trak mig væk fra mængden, jeg pegede over på Marie og drengen. Marcus så fuldstændig knust ud og fældede selv et par tåre? hun kom herover med drengen. Havde hun set os?? hvad ville hun gøre eller sige??? jeg nåede ikke at tænke før hun var herhenne "ups undskyld vi kommer lige igennem her" sagde hun med sin søde stemme og fniste, hendes øjne var fuldstændig blanke og anderledes, som om hun ikke kendte os?

Maries synsvinkel: 

Mig og Jonas var kommet ind i  klassen og satte sig. "hey med jer!" sagde Kirsten glad ud i klasse. "så idag som i nok ved kommer M&M og LILE, Lisa og Lena skal ind i den her klasse og drengene skal ind i b klassen" sagde hun. Super fedt faktisk, så skulle jeg i det mindste ikke se drengene! 

Lisa og Lena trådte ind i klassen og smilede ud mod alle, WOW de var flottere i virkeligheden. Gad vide hvorfor drengene kunne lide dem mere end mig? var jeg for grim? Lena fangede mit øje med det samme og jeg smilte med det samme tilbage. "Lena du kan sætte dig ved Marie og Lisa du kan sætte dig ved siden af Kristina" sagde Kirsten og pegede på os. Vi havde fået lidt fritime nu, mig, Lena, Kristina og Lisa sad bare og snakkede de var super søde!! "såå er der noget kærlighed i dit liv Marie?" spurgte Lena imens vi gik udenfor i skolegården. "Måske" sagde jeg genert. "ej kom nu fortæl!" råbte Lisa (ikke højt) "okay der er måske ind jeg kan lide, og  måske kyssede han min kind idag"svarede jeg og rødmede, "ejjj hvor fantastisk! jeg vil møde ham" svarede Lisa. "okay, i kan se ham efter skole? der skal vi være sammen?" spurgte jeg. "fantastisk! kan vi tage drengene med?" spurgte Lena. Jeg tøvede lidt, altså ville det ikke være akavet. Jeg skulle lige til at sige nej, men "jo, jo flere jo bedre!" svarede Kristina opmuntrende, hun fik et dræberblik og vi snakkede færdig.

sååå langt kapitel;)

gad vide hvad der sker i næste kapitel?

jeg ved det ik SÅ HJÆLP MIG!


A Lucky Disaster (Marcus and Martinus)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora