næste morgen:
I dag havde mig og Marcus aftalt at vi skulle fikse misforståelsen med Martinus! jeg glædede mig for sygt, men var også mega nervøs. "er du klar?" spurgte Casper, "jeg er mega nervøs" svarede jeg tilbage, "det skal nok gå" sagde Casper og så gik vi ned og spiste morgenmad. Planen er at idag skal de jo spille koncert, så jeg har fået nogle backstage billetter til koncerten af Marcus. Jeg skal så overraske ham der. IH glæder mig. "vi ses" råbte jeg og gik ud af døren, jeg skulle ned til det her karneval med Marcus før koncerten.
Karnevallet:
Mig og Marcus havde mødtes og vi spillede bare det her sygt sjove spil, Marcus vandt en bamse til mig. "taaak" sagde jeg med en babystemme, "kun fordi du er min bedsteven" sagde Marcus med en babystemme. "afsted!" råbte jeg og hoppede op på hans ryg. "javel" svarede han og begyndte at løbe. Vi havde det for sygt!!! Jeg postede et billede på Instagram, - elsker dig bestie- skrev jeg, det var et billede af mig der sad på Marcus' ryg. Vi havde fundet en bænk, "glæder du dig?" spurgte Marcus nervøs, "jah, er bare mega nervøs!" sagde jeg. "os mig! hvad nu hvis det går galt?" sagde han, "jeg ved det!" sagde jeg frustreret.
Jeg er lige kommet hjem fra karnevallet, jeg er super nervøs. Koncerten starter om 2 timer. Jeg snuppede mit tøj og hoppede i bad. Jeg elsker at gå i bad, jeg går det kun hveranden dag men det er bare en super behagelig følelse. Efter badet tog jeg makeup på, ik for meget ik for lidt, men jeg ved nemlig godt hvad der gør Martinus sindsyg (altså på en god måde) fordi vi har talt om det før:
Jeg satte mit hår fint op:
og tog så mit tøj på:
Jeg var på vej hen til koncerten, der var ikke så langt så jeg gik bare. Jeg skulle overraske ham efter koncerten først, så jeg måtte få lov til at nyde koncerten. "din billet?" spurgte en vagt, "her" sagde jeg og gav ham den, jeg skulle op og sidde på en balkon så Martinus ikke kunne se mig, det ville sådan ødelægge overraskelsen lol.
Koncerten sluttede og Martinus var så nede, men han skjulte det godt. Faktisk græd han lidt da de sang without you, begrund af det fældede jeg også et par tåre. Så lige nu frisker jeg mig lige op på toilettet.
Marcus sendte en besked.
MAC: det nu!
MAR: okay, jeg kommer.
jeg skulle gå om bag scenen også om til omklædnings rummet Martinus var i. "okay træk vejret" sagde jeg til mig selv og begyndte og gå.
Jeg stod foran døren, Marcus var ikke derinde så Martinus sad derinde alene, helt alene. Jeg trak vejret en sidste gang og bankede på.
STAI LEGGENDO
A Lucky Disaster (Marcus and Martinus)
FanfictionDET HER ER MIN FØRSTE HISTORIE! Jeg hedder Marie pilgaard, jeg er 14 år gammel og bor i København. Mit liv er over kedeligt og har den samme rutine dagligt, men tro mig det ændre sig, på alle fronter. En dag ender jeg op til en koncert. Jeg møder...