Næste morgen:
Så skal man trist nok i skole::(( amen altså kan vi ikke bare få lidt fri engang imellem? Jeg står op og smider mit tøj på, børster tænder og spiser morgenmad. Efter igår ved jeg ikke lige hvordan idag kommer til at blive? Men det går godt for mig og Marcus, deres popularitet stiger hele tiden:)
Maries outfit:
Mig og Vik følges bare, det er ret hygge. Vi kommer ind på skolen, "hva så smukke?" siger Tobias, han er en dreng fra klassen. Han er okay og vi snakker da lidt sammen. "jamen smukke her har det godt" siger jeg og griner, "dejligt at høre" smiler han. Jeg kan mærke nogle arme om mine skuldre, "jamen hej Marcus" griner jeg, "har min bestie det ikke bare super idag?" spurgte Marcus, "jo da" smiler jeg. Faktisk har jeg det ikke særlig godt, du ved Martinus tingen. "er der da en speciel grund til at vi er så glade idag?" griner jeg til Marcus, "måske" siger han hemlighedsfulgt. "SIG DET" siger jeg. "DU SKAL MED TIL FINLAND" siger han glad, "OMG SERIØS?!" siger jeg overlykkeligt, "altså først ville min far ikke men, jeg er jo så fandens genial så jeg sagde bare vi kunne lave kæreste ting" sagde Marcus stolt, "nuurgh du brugte faktisk din hjerne" sagde jeg med en overrasket stemme os nussede hans kind. Han gav mig et fornærmet blik og gik hen til hans squad. BTW så skal de til finland i weekenden.
Efter skole.
Mig og Vik gik hjemad, idag skulle hun være sammen med Martinus hos os:( ej det er da lidt træls, ved jo godt han har følelser for hende. "Hva skal du så lave idag?" spurgte Vik,"hmmmm netflix" smiler jeg. "du er for lonely" griner hun, jeg griner bare med.
Det banker på døren, uhgr om jeg orker at åbne den, men Vik er i bad og forældre er ude.
Det banker igen. ughr, jeg går derud og åbner "hej" siger jeg da jeg ser Martinus stå i døren, "hun er lige i bad" siger jeg og går bare uden at lukke ham ind eller lukke døren. ahah skulle ikke menes ondt.
Jeg satte mig op på mit værelse og begyndte at tænke, til sidst kunne jeg ikke mere. Der er gået en time kun ughr.
Martinus og Vik har bare grint inde fra hendes værelse den sidste time. Savner at grine med ham :( Jeg går nedenunder for at hente et glas vand. Hmmm, hvad skal jeg lave? tænkte jeg for mig selv. I KNOW IT. Jeg ringede Tobias op:
M: Heeeeej
T: hva såå smukke
M: har du lyst til at se en film?
T: kan jeg da godt, hos dig?
M: jeps
T: er der om 10
Uhhh nu skal jeg lave noget:) bare lige så i får det på det rene, der er intet mellem mig og Tobias og det vil der aldrig være:)
10 min senere.
Døren bankede på, jeg gik derhen og åbnede. "kom du bare ind" sagde jeg og rakte min hånd frem. "tak tak" sagde han. "hvad skal vi se?" spurgte jeg, "du bestemmer" smilte han, "okay, men nu skal du ikke være en tøs fordi jeg sætter en gyser på" siger jeg kækt, "hvad prøver du at sige?" siger Tobias drillende, "at du ligner en tøs" griner jeg, "det kommer du til at fortryde!" sagde han og løb efter mig, "neeeeej please" råbte jeg imens han jagtede mig rundt i huset. "aldrig!" råber han bag mig. Ligepludselig stopper han og jeg kan ikke se ham mere. Jeg lister stille tilbage, men lige da jeg drejer rundt om hjørnet får jeg en kande vand i hovedet. Det er sindsygt koldt, så jeg skriger alt hvad jeg kan. 2 sek efter kommer Vik og Martinus løbende ned af trappen helt panikken. Jeg kigger over på Tobias og vi dør af grin! ahah "hvad sker der?" spørg Vik helt forvirret, jeg giver Tobias ja-det-er-din-skyld-så-forklar blikket.. "ingenting" siger han grinende, Martinus står bare bagved og ser sur ud. "vil i se film med os?" spurgte jeg. "kan vi godt" smilte Vik, hende og Martinus havde faktisk helt bolle hår, det gjorde mig trist. "dsv smukke jeg skal hjem" siger Tobias, han her været her i godt 2 timer nu ahha. "det okay vi ses" siger jeg og krammer ham farvel.
Vi sidder bare i sofaen og ser faktisk drengenes film ahahah DET ER FOR SJOVT. "OMG MARTINUS HVOR ER DU NUTTET!" griner jeg! altså de sagde jeg måtte vælge film så det er deres eget valg muhaha, "omg kan vi ikke stoppe" siger Martinus helt rød i hovedet, "hvorfor det her er den bedste film ever!" siger jeg helt seriøst, den er faktisk skide god ærligt.
Martinus sidder bare med armen om Vik og nusser hende i håret. Jeg får det helt dårligt, så jeg rejser mig og løber op på mit værelse. Det banker på, "hva nu?" spørg jeg irriteret, gider ikke snakke med Vik. Døren åbner "det bare mig" smiler Martinus uskyldigt.
"hvorfor gik du?" spurgte han, "fik det bare dårligt" sagde jeg, "Martinus please gå" siger jeg, "okay" svarer han trist
sry for kedeligt og dårligt kapitel:(
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Lucky Disaster (Marcus and Martinus)
FanficDET HER ER MIN FØRSTE HISTORIE! Jeg hedder Marie pilgaard, jeg er 14 år gammel og bor i København. Mit liv er over kedeligt og har den samme rutine dagligt, men tro mig det ændre sig, på alle fronter. En dag ender jeg op til en koncert. Jeg møder...