Efter skole:
klokken ringede og jeg pakkede mine ting sammen, "skal vi gå" spurgte jeg. "jep kommer nu" svarede Noah. Vi gik ud på gangen og tog overtøj på. Vi gik ned ad gangen og ud på parkerings pladsen. Jeg så Martinus stå at snakke med Kristina, "jeg skal lige over at sige hej først, vil du med?" spurgte jeg Noah, "kan jeg vel godt" smilte han tilbage. Da jeg kom derover krammede jeg Kristina, "hej" sagde jeg til hende, "hva så, går det godt nu når vi ikke sidder sammen?" spurgte hun trist. "nej jeg kan ikke klare det mere!" græd jeg for sjovt. "Min nye sidekammerat er SÅ irriterende" sagde jeg for sjov. "du er da hellere ikke sjov at sidde sammen med!" svarede Noah fornærmet, mig og Noah brød ud i grin og blev nødt til at støtte os op af hinanden ellers ville vi simpelthen falde ned på jorden. Jeg havde helt glemt Martinus, ups. "heeeej" sagde jeg og trak a'et ud, han svarede ikke. Jeg gik over og slå mine arme rundt om hans mave, "noget galt?" spurgte jeg sødt. "næh" svarede han. "du vil ikke engang kramme mig" sagde jeg med en trist stemme for sjov. "bare ikke i humør lige nu" sagde han. "det er okay, bare skriv hvis der er noget" smilte jeg. "vil du ikke med hjem til mig" spurgte Martinus, "dsv skal lige være sammen med Noah idag, men en anden dag" svarede jeg og kyssede hans kind. "vi ses" råbte jeg og gik afsted med Noah.
2 timer senere:
"Jeg er hjemme!!" råbte jeg ud i huset selvom der ikke er nogen hjemme. Jeg havde vist ham hele københavn smadder hyggeligt! "vil du have noget at spise?" spurgte jeg, "altid" sagde han. Vi bestilte Pizza og satte os ind i sofaen. "jeg tænkte på noget" sagde jeg. "hvad tænkte du så på?" spurgte han nysgerrig. "altså det fordi imorgen skal mine bedstevenner rejse væk" sagde jeg, "altså Marcus og Martinus?" spurgte Noah "hmmm, så jeg tænkte om du ville være med til at holde en afskeds surprise party for dem?" spurgte jeg glad, "det ville være MEGA fedt!" svarede han godt!
lørdag morgen:
Vi havde planlagt ALT for idag. Dsv var en del af planen at jeg skulle ignorere Martinus og ikke snakke med ham. De skal afsted kl 21 iaften så vi har god tid. "godmorgen" sagde jeg til Noah da man kunne se han vågnede, vi havde bare sovet nede i sofaen sammen. Martinus havde sendt 10 snaps men måtte ikke åbne dem:( Kristina og ALLE andre var med på overraskelsen undtagen M&M self. Kristina skulle holde Martinus beskæftiget og Jonas skulle holde Marcus. "skal vi gå igang eller hvad?!" spurgte Noah mega hyper "jaaaaa" skreg jeg.
Kristinas synsvinkel:
Jeg var på vej over til Martinus, da jeg jo skal holde ham beskæftiget imens Marie pyntede op. Jeg bankede på og Gerd Anne åbnede, "bare kom ind han er ovenpå" sagde hun smilende. "tak tak" sagde jeg og gik ovenpå. Jeg bankede på døren "kooom ind" svarede en meget træt Martinus bag døren, han lå bare på sin telefon. "er du klar eller hvad?" grinte jeg og skubbed til ham. "kan vi ikke bare blive her idag, er virkelig i dårligt humør" sagde han, uuurrrgh stakkels Martinus hvis han bare vidste hvad der ventede ham, "kom vi går nu og så kan du fortælle dine problemer på vejen" sagde jeg "fint" svarede han.
Vi sad bare på en bænk ude i skoven, "hvad gør dig så nedtrykt?" spurgte jeg, "det er Marie, jeg kan ikke lide hun er sammen med ham Noah. OG HUN IGNORER MIG!" svarede han surt, "slap nu af Martinus, Marie kan RIGTIG godt lide dig, hun ville ikke vælge ham over dig." svarede jeg med et varmt smil. "jeg er ikke sikker" svarede Martinus med tårer i øjnene, jeg skyndte mig at trække ham ind til et kram han hurtigt gengældte, "men Martinus husk nu, hun kan egentligt gøre hvad hun vil, du er jo teknisk set ikke hendes kæreste" sagde jeg og skiftede til et alvorligt ansigt. "det ved jeg, men jeg er så bange for hun kommer til at knuse mit hjerte" sagde han opgivende "giv det et forsøg" sagde jeg og blinkede, "vi må nok til og tilbage så du kan pakke færdigt" sagde jeg.
tak fordi i læste med!!!
skriv gerne ideer og vote!
elsker jer!!
YOU ARE READING
A Lucky Disaster (Marcus and Martinus)
FanfictionDET HER ER MIN FØRSTE HISTORIE! Jeg hedder Marie pilgaard, jeg er 14 år gammel og bor i København. Mit liv er over kedeligt og har den samme rutine dagligt, men tro mig det ændre sig, på alle fronter. En dag ender jeg op til en koncert. Jeg møder...