sagde jeg og smilte til ham...
Han rykkede sig tættere på mig og hans læber ramte mine. Et stød fløj igennem min krop, jeg trak mig hurtigt. Han så trist ud over jeg trak mig, men ville bare lige se ham ordentligt. Mine læber ramte hans igen, jeg kunne mærke han var overrasket men kyssede med. Det udviklede sig til et snav og Martinus lå nu ovenpå mig. Han trak sig og gik ned fra mig, "undskyld" sagde han, "Martinus please ikke undskylde, jeg har ville gøre det i en evighed" sagde jeg, hans ansigt lyste op. "vi skal virkelig have en seriøst snak senere" sagde jeg seriøst, "jaer det skal vi" sagde han, jeg gav ham et hurtigt kys og så gik vi.
Vi sad i bilen, Jeg i midten og en dreng på hver side. Vi skulle kun køre i 10 min HELDIGVIS. Mine tanker var kun på mig og Martinus' kys, jeg elsker sku den dreng selvom han er verdens største idiot!
Interviewet stoppede, nu skulle mig og Marcus' interview igang.
"hej med jer turtelduer" startede damen ud med. Sådan fortsatte det bare i 30 min, vi have øvet det hele så det gik som smurt. Martinus havde gået ud af lokalet halvejs igennem. "jeg kommer om lidt" sagde jeg til Marcus og smuttede ud af døren. Martinus sad inde i et tomt rum. "du gik?" spurgte jeg, "godt set" sagde han, "behøves ikke være sur" sagde jeg fornærmet, "undskyld, det bare hårdt at se jer sammen" sagde Martinus trist, "nu ved du hvordan jeg har det med dig og Vik" svarede jeg, "Marie det med Vik er jo bare den største fejltagelse nogensinde. Altså først det med kysset, så prøvede jeg at elsker hende, men det sku umuligt når du render rundt inde i min hjerne og ikke vil tillade at jeg glemmer dig" sagde Martinus, "det fint Martinus med please ikke prøv noget med Vik igen" sagde jeg, "aldrig" skyndte han sig at sige. Jeg gav ham et dejligt langt kys.
Vi er lige kommet hjem. fuck jeg er træt. Photoshottet gik godt så det fedt. Drengene er lige taget ud og købe noget tøj, vi skal ud og spise fint idag. Jeg var for træt så jeg tager bare noget fra min kuffert. Efter ca. 2 timer har jeg fået en lur og gjort mig klar.
Maries outfit:
Maries Makeup:
Jeg skulle nedenunder og mødes med drengene. Lige da Martinus så mig trak han mig i fuld fart ud på toilettet, han skubbede mig og af væggen og gik lige direkte ind i snavet. Efter 5 min trak han sig, "fuck du ser sexet ud Marie, jeg har meget svært ved ikke at flå det tøj af dig" sagde Martinus helt seriøst, "Martinuuus" grinte jeg. Han tog mine hofter og drejede mig rundt imens han gav mig elevator blikket. Han bed sig i læben, "please Marie gi mig noget" sagde han bedende, jeg tog mit hovede helt tæt på ham og bed ham i hans læbe, jeg gik ud af døren og grinte af mig selv.
Vi sidder bare og spiser, Martinus kigger hele tiden på mig. Det er så også blevet den tid på aftenen hvor vi skal snakke... Vi rejste os begge og gik ud på en bænk. Vi satte os og begyndte begge at rede alle tingene ud der var sket mellem os. Fuck hvor er det dejligt. Vi snakkede alt ud og hver en ting havde en grund det endte med vi sad og snavede i godt en halv time. "Vil du være min kæreste?" spurgte Martinus, "en hemmelig kæreste" smilte jeg til ham.
YOU ARE READING
A Lucky Disaster (Marcus and Martinus)
FanfictionDET HER ER MIN FØRSTE HISTORIE! Jeg hedder Marie pilgaard, jeg er 14 år gammel og bor i København. Mit liv er over kedeligt og har den samme rutine dagligt, men tro mig det ændre sig, på alle fronter. En dag ender jeg op til en koncert. Jeg møder...