Kapitel 8. DET ER DEM!!

185 5 0
                                    


Søndag morgen:

jeg vågnede stille da jeg fik solstråler direkte ind i ansigtet. "Godmorgen" smilte jeg til Kristina som kom ind på værelset med morgenmad. "Godmorgen sovetryne" svarede Kristina med et lille grin. "vent hvad er klokken?" sagde jeg pinligt. "øhmmm 14:30" sagde Kristina. jeg var da godt nok træt. "så tid til at forklare" sagde Kristina spændt. "okay så" sagde jeg og begyndte at forklare det hele! Jeg kunne jo fortælle hende alt. "Holy shit Marie!" skreg hun. "De er da godt nok nogle idioter" sagde hun surt. "Jaa men nu ved jeg det da i det mindste" svarede jeg. "vil du med ud og shoppe?" "selvfølgelig" svarede jeg. Vi tog tøj på, redte hår du ved det sædvanlige.

Maries outfit:

Kristinas outfit:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kristinas outfit:

(hvis folk er i tvivl så har Marie brunt hår og Kristina har Blondt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(hvis folk er i tvivl så har Marie brunt hår og Kristina har Blondt. Marie kan godt lide casual tøj og hader at vise hud, Kristina elsker at vise hud.)

vi tog bussen ind til et storcenter, vi gik bare rundt i nogle forskellige butikker. "skal vi ikke tage noget at spise?" spurgte jeg Kristina om. "jo da?" "skal vi tage på Starbucks?" spurgte Kristina, jeg smilte som svar og så gik vi bare hent til Starbucks. Da vi kom derind gik vi op og bestille og fandt et bord. Ligepludselig kunne man høre en masse skrigende fans og der blev meddelt i højtaleren, at starbucks ville blive lukket ned i den næste time. Så man kan godt komme ud men ikke ind. "Det er da besynderligt" sagde Kristina. "jeg har en dårlig fornemmelse i maven Kristina" sagde jeg. "vi kan bare spørge hvorfor når tjeneren kommer med maden?" sagde Kristina "god ide" sagde jeg Kristina ved altid hvad man skal gøre i sådan nogle situationer. 

5 min senere

"Her er jeres mad" sagde den søde tjener. "hvorfor bliver starbucks lukket ned?" spurgte Kristina. "fordi der kommer nogle kendisser herind, ellers ville fansene bare løbe herind og fylde stedet op" sagde hun smilende. "hvilke kendisser?" spurgte jeg så, "øhh det er vidst 2 drenge ved ikke rigtig mere" sagde hun og gik. "det er mærkeligt" sagde vi i kor, og begyndte at grine. Vi grinte så højt at alle stirrer eller griner af os. "Kristina alle griner af os" sagde jeg grinende. " og stirrer" sagde Kristina grinende, det fik os til at grine endnu mere. Vores grin var nok hellere ikke de flotteste. Ligepludselig blev der stille, vi kiggede rundt og så to drenge komme ind på cafeen. DET VAR DEM!!

hmm hvem tror i det er? 

skriv hvis i vil have mere.

elsker jer!

A Lucky Disaster (Marcus and Martinus)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora