1 Måned senere:
jeg vågnede og gjorde mig klar, er ligeså trist som alle de andre dage. Ligesiden Martinus sendte den snap har han overhovedet ikke kontaktet mig, han har glemt mig. Jeg er faktisk blevet tættere med Jonas og smiler også mere nu. Jeg er blevet lidt mere tilpas omkring min krop så min tøjstil har ændret sig ret meget eller bare lidt. Min morgenmad blev spist og så var det ude af døren. Jeg mødte Kristina på vejen og vi snakkede om alt muligt.
Maries outfit:
Vi kom hen på skolen og stillede os hen til drengene, Jonas så mig og tog hans arm om min hofte. "Hej med dig smukke" smilede han "hva så lækre" svarede jeg tilbage. "få et værelse!" råbte Anders, jeg rullede med øjnene og talte bare videre med Jonas.
Frikvarteret:
"Marie kan vi tale med dig?" spurgte Lisa og trak mig med udenfor, "ligner ikke jeg har et valg" grinte jeg, "Marie jeg er seriøs!" sagde hun, "okay hva da?" spurgte jeg Lisa. "Marcus og Martinus kommer til skolen imorgen" sagde hun forsigtigt. "Med deres kærester" sagde hun bagefter. Pis, der her bliver forfærdeligt han har jo ikke slået op med hende så det var vel bare løgn alt det han sagde til mig? uden jeg vidste det stod jeg og græd. "Oh Marie" sagde hun og krammede mig, "Det er fint jeg er okay" sagde jeg og tørrede tårene væk, "jeg tror bare jeg tager hjem for idag" sagde jeg til Lisa og gik indenfor og pakkede mine ting, så var jeg ude af døren og ind af den anden igen på 0,5.
senere på aftenen, jeg havde ringet til Kristina så nu så vi bare nyhederne nede i min stue og spiste is. Jeg havde fortalt hende hvad Lisa havde sagt til mig, vi snakkede bare og hørte ikke rigtig efter nyhederne. "Nu skal vi videre over til de Norske pop sensationer MARCUS OG MARTINUS!!" blev der sagt i tv'et, jeg tog fjernbetjeningen og skruede op på max volume! "vi er her idag med Marcus og Martinus, og Lisa og Lena. "er du sikker på du vil se det?" spurgte Kirstina jeg tyssede på hende og så videre. "så hvordan er det at date et andet tvillingepar drenge?" spurgte manden. "det er jo fantastisk og vi kommer alle godt ud af det med hinanden, der er ikke nogen i den her verden jeg hellere ville være sammen med" svarede Martinus og smilte til Lisa, jeg så resten færdig hvor de bare stillede spørgsmål om deres forhold. Jeg slukkede tv'et og stirrede ud i luften. "er du okay?" spurgte Kristina, jeg var langt fra men jeg måtte vise jeg var stærk ligemeget hvor meget jeg havde lyst til at bryde sammen. "det er okay, de er tydeligvis kommet videre" svarede jeg glad. "hvad skal de overhovedet ovre på skolen?" spurgte Kristina, "altså de skal være der hver dag resten af ugen fordi de laver et eksperiment hvor de filmer hvordan en dag i den danske skole er. Og så skal de også hjælpe vores dansehold med et danseshow der bliver vist sidst på ugen, det er sådan jeg har forstået det" sagde jeg som om jeg var fuldstændig ligeglad. "spændende" sagde Kristina optimistisk.
tak fordi i læste med <3
أنت تقرأ
A Lucky Disaster (Marcus and Martinus)
أدب الهواةDET HER ER MIN FØRSTE HISTORIE! Jeg hedder Marie pilgaard, jeg er 14 år gammel og bor i København. Mit liv er over kedeligt og har den samme rutine dagligt, men tro mig det ændre sig, på alle fronter. En dag ender jeg op til en koncert. Jeg møder...