Kapitel 38. "ship"

103 4 0
                                    

Næste dag:

Hvorfor skulle jeg se ham, jeg havde lige glemt ham. I know det er mærkeligt det der skete for mig, men sådan håndtere jeg ting. I dag skulle jeg mødes med Marcus, han ville godt tale med mig. Han er seriøst den bedste. han havde fortalt tidligere hvor rasende han var på Martinus og han hader ham. Det er da ikke fedt at komme imellem drengene på den måde, men Martinus fortjener alt det had han kan få. Jeg er ikke en specielt ond person, men der gjorde sku ondt. Mildt sagt.

Jeg gik nedenunder da det bankede på, det var Marcus. "hej" sagde jeg og gik til siden så han kunne komme ind. Altså min mor har ikke været hjemme i en evighed, ved ikke hvor hun er, er også ret ligeglad. "hvordan har du det så?" spurgte jeg Marcus da vi sad i sofaen, "jeg kan bare ikke forestille mig Martinus gøre sådan noget" svarede han helt fortabt. "hellere ikke mig" sagde jeg trist, "okay men idag skal ikke handle om Martinus!" sagde Marcus bestemt, jeg grinte af den måde han sagde det på. "hvad vil du så lave?" spurgte jeg ham. "jeg har planlagt det hele! vi skal først ned i byen til der hvor vi skal spille koncert. Det er fordi der er den sygeste scene OG et fedt anlæg, jeg havde tænkt mig at vi skulle ned og fyre den af, du ved høre musik så vores øre næsten sprænger, synge i mikrofonerne så højtalerne næsten sprænger og danse så vi falder sammen på gulvet" sagde han stolt. DET HER ER FKN DRØMME SCENARIE!! han ved altid hvad jeg elsker, "det bliver fandme den bedste dag nogensinde!!

forestil jer at det er her Marcus og Marie skal være idag:

vi havde taget tøj på og gået udenfor, "ihh jeg glæder mig!" sagde jeg spændt, "os mig!" sagde Marcus helt piget ahaha

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

vi havde taget tøj på og gået udenfor, "ihh jeg glæder mig!" sagde jeg spændt, "os mig!" sagde Marcus helt piget ahaha.

Vi står udenfor hallen og kigger spændt på hinanden, der havde været nogen fans men de gik hurtigt igen efter Marcus havde fået taget billeder. "kom" sagde han og tog min hånd. Dørene åbnede og der var scenen, "woooooow" sagde jeg og trak o'et ud. "jeg ved det" sagde Marcus. "skal vi gå igang?" spurgte han "om vi skal!!" råbte jeg, vi løb op på scenen og tændte for alt lyset, alle højtalerne og mikrofonen. "hvad skal vi høre" spurgte Marcus, "jeg har en lille ide" sagde jeg med et lusket smil. Jeg satte en playliste på med drengenes sange, alle de sange fra da de var små. "JEG PLYSTRE PÅ DEG!!!!" sang jeg ind i mikrofonen. "WELL HERE WE GO AGAIN" sang Marcus videre, "IVE BEEN LOOKING AT GIRLS GIRLS GIRLS GIRLS" skrålede vi begge i mikrofonerne og dansede rundt. 4 lange fantastiske timer senere sad vi på kanten af scenen, "fuck hvor var det fantastisk" smilte jeg, "der er en sang mere jeg gerne ville synge" sagde Marcus og rejste sig op, musikken startede og han begyndte at synge... 

  Chillin' with you spendin' some time
Girl there is nothing better
Whatever we do, it'll be fine

Go see a movie, buy something cool
As long as you're here with me

But i know, I know, when we're far apart
It doesn't change a thing at all
Yes I know, I know that you're here in my heart
You're here to catch me if i fall, ohh

When you close your eyes
Know that I'll be there with you
When you're happy inside, know that I feel it too
When you're caught in a tide, know that I'm here to save you
Cause you're always on my mind
All day and night
All day and night
All day and night
All day and night
All day and night

You know me better than anyone else
You know how I feel
No I can't imagine us not being friends
Just keeping it real
When you're not around and you're out of town
You still call me up on the phone
Yeah you make me laugh when I'm feeling bad
Let me know I'm never alone

But I know, I know, when you're far away
I never feel quite like myself
Yes I know, I know it'll all be okay
As long as we still have each other
I don't need nobody else

When you close your eyes
Know that I'll be there with you
When you're happy inside, know that I feel it too
When you're caught in a tide, know that I'm here to save you
Cause you're always on my mind
All day and night
All day and night

jeg sad seriøst og stor tudet, jeg var mundlam og det er jeg ALDRIG. Han stoppede og pustede ud, "hvad syntes du?" spurgte han nervøst, jeg sagde intet men løb lige direkte ind i hans arme (skal lige siges det er venskabeligt og sangen er om deres VENSKAB) jeg græd, "var den virkelig så dårlig?" grinte Marcus, jeg trak mig. "tusind tak fordi at du gad at bruge din tid på at skrive sådan en fkn smuk sang om vores venskab" sagde jeg smilende, "jeg fortjener dig slet ikke" tilføjede jeg, og blev helt trist. "hey, hey, hey det er mig der ikke fortjener dig Marie" sagde han helt roligt. "men hvorfor vil alt så gå galt? jeg har cuttet (har fortalt Marcus omkring  det) Martinus har været mig utro, jeg bliver drillet af Viktoria og resten af min klasse. Hvad er der galt med mig?" sagde jeg grædende. "okay 1. Martinus er bare den største idiot i hele verden og fortjener dig ikke, 2. Viktoria er lig så stor en idiot som Martinus, de misser bare ud" smilte han. Marcus og mig kiggede forskrækket bagud og så Kjell Erik han havde filmet Marcus' sang til mig, "må jeg ligge den ud?" spurgte han helt spændt og hentydede til videoen, jeg kiggede på Marcus han nikkede. "det må du da gerne" smilte jeg. ALT stemning døde, Martinus trådte ind i lokalet... "hey fa-" nåede han at sige før han så mig. Tårene kom frem i øjnene på mig, "Martinus gå!" sagde Marcus surt. "nej det okay, jeg må også til at hjem" sagde jeg og kiggede på Marcus. "er du sikker?" spurgte han. "jaer det nok det bedste i skal gøre klar til iaften (de skal spille koncert) "okay" sagde han, jeg gav ham en ordenlig bamsekrammer og kyssede ham på næsen, det bare vores ting, "hej hej" sagde jeg til Kjell og gik ud.

Jeg kom hjem for en time siden, min telefon har seriøst sprunget  i luften af instagram notifikationer. Jeg kiggede endelig på den, jeg gik ind på IG. Det var videoen af Marcus og mig i arenaen, hvor han sang til mig. Kommentaren var fyldt med beskeder som, "er de kærester?" "fuck de goals" "jeg elsker hende allerede" "ship" "så cute!!" "bliv kærester!!" "Marcus du har fundet en god en;)" "hun er hot" osv. Wow der var ikke en eneste hate kommentar, troede der ville være flere tusinde. En varme spredte sig i min krop da alle skrev hvor sød og smuk jeg så ud. Havde bare aldrig fået sådan noget at vide før.

A Lucky Disaster (Marcus and Martinus)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant