Kristinas synsvinkel:
Jeg vågnede stille af den mest irriterende lyd i hele verden, min alarm. Kl. var 06:20 jer altså tager kun 5 min at gå i skole, men kan ikke klare ik at gå i bad om morgenen. You feel me? jeg tog min højtaler, telefon, tøj og gik ud på badeværelset. Satte bare min yndlings playliste på hvor jeg kunne alle sange. Efter badet tager jeg mit outfit på og reder mit hår, kan godt lide at lade det lufttørre fordi så får jeg sådan nogle fine krøller lol. Ligger ik makeup da jeg aldrig går mig flot til skole (forklare tøjet)
Maries outfit.
Jeg tog et æble og smuttede ud af døren, mødte selvfølgelig Kristina på vejen og så gik vi bare mod skolen. Vi var der sådan 10 min før skolen startede så vi snakkede bare lidt med de andre piger. Ligepludselig kom Cecilie og Lisa skrigende ind i klassen og skreg at M&M (kalder dem bare det orker ik skrive navnene hver gang lol) havde udgivet en ny sang. De var 100% sikker på at det var om deres kærester Lisa & Lena, selvom det ikke er blevet offentligt gjort, men sådan alle ved det SELV MIG. "OMG HAR DU HØRT DEN MARIE???" spurgte de i kor "nej i ved jo godt jeg ikke høre deres musik" sagde jeg grinende. De kiggede bare mærkeligt på hinanden og satte telefonen til en højtaler inde i klassen. Sangen hed vidst (Make You Believe In Love) "den var vel okay" sagde jeg til Lisa da sangen var slut og vi havde sat os ned, jeg havde faktisk fået den på hjernen så det var bare fedt! NOT!
Cecilies synsvinkel:
Det havde lige ringet og mig og Lisa var trist gået ud i skolegården, vi satte os på en bænk og begyndte begge to at stor tude. hvorfor? spørger du nok. Jamen det kan godt være vi er glade for sangen men mig og Lisa elskede virkelige M&M og vi ville være deres kæreste! de havde faktisk offentligt gjort det igår aftes da sangen kom ud (altså at de datede Lisa og lena) det var mega trist. Jo jeg er mere til Martinus og Lisa er mere til Marcus så det er heldigt, men der ville jo aldrig ske noget så længe de havde kærester. Klokken ringede men vi hørte den ikke vi græd og græd og græd bare vores hjerter ud.
Maries synsvinkel:
vi havde lige fået fri fra skole og jeg gik bare hjem med Kristina. Snakken gik faktisk om M&M (sjovt var?) ej vi talte om deres nye sang og vi godt kunne forstå dem på en måde. jeg trak ned i håndtaget da jeg var ankommet til mit hus, idag skulle mig og Kristina være sammen så vi smuttede bare op på mit værelse.
Kl. 18
vi havde lige bestilt pizza og de duftede lidt mærkeligt vi tænkte ikke så meget over det men spiste dem bare på 0,5 da vi jo elsker pizza fkn meget. vi hyggede bare da Kristina spurgte mig om noget ud af det blå "hvad er din mening om M&M, altså din ærlige mening?". "tjaaaa, altså de fine nok, jeg tror at de er sådan ret snobbet men vil ikke dømme nogen før jeg har mødt dem, dig?" svarede jeg. "jooo altså, jeg tror jeg er ved at blive fan også sagde hun og rødmede, jeg flækkede bare af grin. Det var sgu da mega sødt.
Kl. 22
det var blevet sent men Kristina var faldet i søvn, jeg sad egentligt bare ude på vores terrasse da jeg døsede af. Men ikke på en sovende måde, men som en tvunget måde?
Nå så skulle vi gerne møde M&M i næste episode. Hvad tror du der skete med Marie?
elsker jer og håber i vil skrive jeres meninger i kom<3 <3 <3
ESTÁS LEYENDO
A Lucky Disaster (Marcus and Martinus)
FanficDET HER ER MIN FØRSTE HISTORIE! Jeg hedder Marie pilgaard, jeg er 14 år gammel og bor i København. Mit liv er over kedeligt og har den samme rutine dagligt, men tro mig det ændre sig, på alle fronter. En dag ender jeg op til en koncert. Jeg møder...