Torsdag aften:
Det var nu tid til at vi skulle over at se noget fodbold på banen, i tænker nok hvad skete der efter kysset? Jaer så efter det løb jeg bare og nu har jeg undgået Marcus fuldstændigt, det har hellere ikke været svært han prøvede ikke at opsøge mig, så det var dejligt. Mig og Kristina havde skiftet til noget blåt tøj fordi Mosjøen spiller og dem hepper vi åbenbart på? idk.
Maries outfit (minus skoene hun havde bare nike sko på)
Vi gik bare ned på banen og fandt nogle pladser, solen skinnede så det var dejligt. Jeg skulle faktisk ikke hjem sammen med resten af klassen imorgen (fredag) fordi jeg skal jo til møde med drengene på lørdag i Oslo, min mor har nogle venner i Oslo jeg skal ved den nat. Nu er det bare mere akavet efter kysset med Marcus! MIT LIV ER ALT FOR KOMPLICERET. Jeg faldt ud af min tænke zone da dommeren fløjtede kampen igang, "hvorfor hepper vi egentligt på Mosjøen?" spurgte Kristina, "har ingen ide, Lisa sagde bare at vi skulle heppe på dem?" sagde jeg, "det sagde Cecilie også til mig" svarede Kristina. Lisa og Cecilie kom herover de var FULDSTÆNDIG blå, jeg flækkede af grin "hvorfor griner du?" spurgte Lisa fornærmet da hun satte sig ved siden af mig. "i er sku da helt blå!" grinte jeg, "jaer hvorfor skulle vi overhovedet heppe på Mosjøen?" spurgte Kristina. "kig på spillerene" svarede Cecilie og blinkede med det ene øje. Der løb de, de smukke to tvillinger rund på banen i blåt. "nu forstår jeg" grinte Kristina, jeg havde ikke fortalt hende om kysset... Ikke endnu.
Efter kampen:
De vandt 5-3 så det vel fint nok, "øhhh vil du lige komme med mig?" spurgte jeg Kristina. "self, vi ses piger!" råbte hun til Lisa og Cecilie. Vi gik lidt væk om til et cykel skur ved hallen, "hva så?" spurgte Kristina. "Marcus kyssede mig" sagde jeg hurtigt. "Hvad sagde du? det lød som om du sagde Marcus kyssede dig" grinte hun, "KRISTINA MARCUS KYSSEDE MIG!" råbte jeg... måske lidt for højt. ALLE blikke var rettet mod os, "ups" sagde jeg og slog mig selv i hovedet. Marcus' hold klædte om, så de hørte det heldigvis ikke!
Martinus synsvinkel:
Jeg skulle lige hente min drikkedunk der lå på banen, jeg så Marie og Kristina snakke sammen da Marie lige pludselig råbte "KRISTINA MARCUS KYSSEDE MIG!" HVAD?! kyssede Marcus Marie???!! han ved jeg kan lide hende! HAN ER FANDME FOR MEGET!!!
Maries synsvinkel:
"kom lad os gå lidt væk" sagde Kristina og tog sin arm om min skulder. Vi kom ind der hvor vi sov og lige efter løb Cecilie og Lisa ind og krammet mig, " er du okay??" spurgte Lisa, "jaer, jeg har det fint" svarede jeg usikkert. Altså ved ikke hvorfor det gjorde mig så sur at han kyssede mig? "Og Marie.." spurgte Cecilie. "ja?" svarede jeg. "Martinus hørte dig råbe at Marcus kyssede dig" sagde hun forlegen. FUCK.
YOU ARE READING
A Lucky Disaster (Marcus and Martinus)
FanfictionDET HER ER MIN FØRSTE HISTORIE! Jeg hedder Marie pilgaard, jeg er 14 år gammel og bor i København. Mit liv er over kedeligt og har den samme rutine dagligt, men tro mig det ændre sig, på alle fronter. En dag ender jeg op til en koncert. Jeg møder...