Kapitel 14. Mosjøen

167 5 0
                                    

Bussen mod Mosjøen:

Jeg havde sat mig i midten, Marcus sad ved min venstre side, på min højre side sad Lisa, ved siden af hende sad Cecilie og Kristina sad ved siden af Marcus (håber i forstod det). Snakkede gik om alt muligt fjollet, om kager, sko, klovne og hospitaler ved ikke hvorfor. "okay Cecilie og Lisa jeg udfordrer jer til et spil!" sagde jeg, "hvad går spillet ud på?" spurgte Lisa. "en quiz om Marcus Gunnarsen" grinte jeg. "vent hvad?" sagde Marcus bag mig, "Lisa og Cecilie er faktisk fan af dig og Martinus" forklarede jeg. "okay så" sagde Lisa og Marcus. Det gik ud på jeg stillede et spørgsmål og så skulle Lisa eller Cecilie svarer, det var self om M&M,  Marcus ville så sige om det var rigtigt eller forkert. Det  var sygt grineren og pigerne klarede sig super godt, lidt creepy men what ever ahah. 

Vi skulle over til et museum, røv sygt. Marcus var gået over til hans drenge venner, så nu var det bare mig og pigerne. Inde på museet fjollede vi bare rundt og lavede ikke det vi skulle, vi gik selv rundt og gemte os bare når lærene kom haha. Vi havde sat os midt inde i et rum og snakkede på gulvet,  for hvorfor ikke? Marcus kom over med hans drengevenner og de satte sig sammen med os: "heey" smilte jeg til Marcus. "må vi sidder her?" spurgte Marcus "self" svarede Lisa, før jeg nåede at svare, jeg grinte bare af hende. Martinus sad foran mig og jeg kunne ikke lade vær med at stirre på ha, ved ikke hvorfor jeg nær studerede bare hans ansigt. Han var virkelig flot lol. Hvorfor var han overhovedet sådan en idiot? Var det bare en facade ligesom det med Marcus? "Halloo Marie" sagde Lisa imens hun viftede sin hånd foran mit ansigt, så jeg vågnede af min trance. "øhh hvad?" spurgte jeg akavet. "vi du med til s, p eller k?" spurgte Lisa. "okay" svarede jeg simpelt. "okay s, p eller k hmmmm Martinus?"  Spurgte Magnus. " s " sagde Martinus. "har dig og Lisa haft sex?" spurgte Magnus. "Nej ikke endnu" svarede Martinus med et kækt smil. "nå Marie, s, p eller K?" spurgte Niklas (en dreng fra Trofors). "øhhhh, K?" svarede jeg. Hvorfor spurgte han mig dog? "Du skal kysse med Marcus, eller du skal sidde på Martinus resten af spillet og ellers skal du snave med Martinus" Hvad fuck skulle jeg sige... "øhh, øhhh jeg, jeg" Jeg rejste mig op og hentydede til Martinus skulle gøre plads. "nuurgh ville du sidde sammen med Martinus?" sagde Magnus med en babystemme. Jaer jeg valgte at sidde på Martinus. Jeg satte mig imellem Martinus ben og han tog hans arme rundt om min mave. Det var ret behageligt. Vi spillede i sådan 20 min og så skulle vi hjem. "var det hyggeligt at sidde med Martinus?" spurgte Kristina grinende og skubbede til mig så jeg faldt, hun døde af grin så jeg begyndte også at grine. "Hey Marcus skal vi sidde sammen igen?" spurgte jeg da jeg løb op til ham. "Jaer tro på det" sagde han flabet og gik. "Hvad fuck skete der for ham?" spurgte Kristina bag ved mig. Jeg fik lidt tåre i øjnene men tørrede dem hurtigt igen "det ved jeg ikke" svarede jeg koldt og gik ind i bussen, jeg satte mig foran og alene.

tak fordi i læste med:)

Sry for kort kapitel::))

A Lucky Disaster (Marcus and Martinus)Onde histórias criam vida. Descubra agora