Dagen efter:
Kjell Erik havde spurgt om jeg ville komme og snakke med ham. Ved ikke hvorfor, men Marcus var der så det var fint nok. Han havde lovet Martinus ikke kom så det godt. Sidder bare i bussen ned til hotellet.
Maries outfit:
Jeg er lige trådt ind af døren til hotellet, nuurgh Marcus stod ventede på mig. "hva så" sagde jeg og krammede ham, "ik så meget, ved du hvad det her handler om?" spurgte Marcus, "nej, troede du vidste det?" grinte jeg, han grinte med og vi gik ovenpå til værelset.
vi sad bare lige og ventede på Kjell, han skulle på toilettet. "undskyld forsinkelsen" sagde han og satte sig ned. "det fint" svarede jeg. "okay, i er bedste venner ikke sandt?" spurgte han, "jo da" smilte jeg. "men hvorfor er vi her?" spurgte Marcus utålmodigt. "altså efter den video blev lagt ud har i nok set kommentarene" sagde Kjell, "jeg har ikke? er det hate?" spurgte Marcus nervøst, "det modsatte" sagde Kjell, her sagde jeg og rakte ham min telefon. "woow de elsker dig" sagde han glad, "jaer, der er ingen hate" smilte jeg. "nå til sagen" sagde Kjell, "jeg har snakket med vores Social manager og snakkede det grundigt igennem. Vi tænkte om i havde lyst til måske at lade som om i er et par, vores fanbase står ret stille, men hvis du 'dater' Marie vil i blive 100 gange mere populære" sagde Kjell. Jeg kiggede over på Marcus, han kiggede tilbage på mig. Det er fandme mærkeligt. "hvad syntes i?" spurgte Kjell afventende. "Altså det ville da være ret sjovt?" spurgte Marcus mig og kiggede hen på mig, det ville det jo nok? "altså hvis det bare er for sjovt?" sagde jeg, "jaer samme jeg vil ikke blive Maries kæreste, hun er alt for klam" sagde Marcus og prøvede at holde maske, "Kjell hvordan skal jeg kunne være sammen med en idiot? han er så GRIM" sagde jeg, "være lige lidt seriøse" sagde Kjell, men han kunne ikke engang selv holde masken. Vi døde alle sammen af grin, efter 10 min grin. "Men jaer det ville jeg gerne gøre for jeres karrier" sagde jeg og klemte Marcus' hånd, "tak Marie det betyder meget" sagde Marcus. "så det afgjort" smilte Kjell. Den næste time gik med at aftale hvornår vi skulle offentligøre det. Og hvordan vi skulle opføre os omkring andre mennesker, vi talte også om grænser fordi vi er jo bedstevenner KUN bedstevenner.
Det blev til vi allerede offentligjorde det imorgen middag. Vi havde aftalt at vi kun skulle kysse på kinden, flette fingre og lege rundt som kærester. Det er ret let fordi det gjorde vi jo i forvejen ahah.
Martinus synsvinkel:
far havde lige fortalt om det med at Marcus og Marie skulle 'lade som om de er kærester' jeg lå og græd og sparkede og kastede med ting. HUN ER MIN. Hvad nu hvis de får følelser for hinanden. Men det var mig der var en idiot, i vil nok gerne høre min synsvinkel:
Altså Viktoria var faktisk en rigtig sød pige, når man lærer hende at kende. Vi var henne på skolen og hun kyssede mig, først kyssede jeg ikke med... Men jeg følte en gnist der så jeg gjorde det voldsommere, så som skubbe hende op af muren og snave hende. Nu ved jeg at det var det dummeste jeg nogensinde havde gjort. Har måske lidt følelser for Viktoria men Marie... ingen kan hamle op med hende alt ved hende er perfekt. Hendes grin, hendes smil, hendes hår, hendes humor, hendes hår, hendes spydige kommentarer, hendes kram og ikke mindst hendes kys. Jeg dummede mig og JEG fortjener alt der kommer i min retning. Men fuck hvor ville jeg bare have hende tilbage mere end noget andet i hele fucking universet!
Maries synsvinkel:
Jeg er lige kommet hjem, min mor er her stadig ikke:( min telefon brummede, det var min mor:
Mor: hej skat, undskyld fordi jeg ikke rigtig har været til stede men imorgen spiser vi sammen og jeg har noget rigtig vigtig at fortælle dig.
Ma: okay.
jeg orkede hende virkelig ikke.
YOU ARE READING
A Lucky Disaster (Marcus and Martinus)
FanfictionDET HER ER MIN FØRSTE HISTORIE! Jeg hedder Marie pilgaard, jeg er 14 år gammel og bor i København. Mit liv er over kedeligt og har den samme rutine dagligt, men tro mig det ændre sig, på alle fronter. En dag ender jeg op til en koncert. Jeg møder...