Kapitel 9. Kan jeg få dit nummer?

170 6 0
                                    


Jeg kiggede hurtigt ned i min tallerken igen, de nåede vist ikke at se mig. Som om de kunne huske mig alligevel? "Marie er du okay?" sagde hun til mig da hun så min reaktion. "ja ja det fint, kan vi godt gå?" "selvfølgelig kan vi det, men må jeg få et billede med dem først" spurgte Kristina. Det var lidt træls men hun er jo fan sååh. "okay men skynd dig". "kan du ik gå med, bare stå bagved mig de kan sikkert ikke huske dig" sagde hun, hun mente det selvfølgeligt positivt. "så lad gå" sagde jeg og rullede med øjnene, Kristina tog min hånd og nu var vi på vej over mod dem. SUPER. "øhhh må,, måå, må jeg få et billed?" sagde Kristina nervøst med et stort smil på læberne. De sad og spiste så de blev nok sure over vi forstyrrede. "self må du det" sagde Martinus smilende. WHAT?! hvorfor er de så søde??!! "ihhh tak" hvinede Kristina. "skal jeg tage det?" spurgte Kjell Erik som sad ved siden af Marcus. "nej det kan min veninde" sagde hun. Jeg gav hende et dræberblik og hun grinte bare stille. Jeg fik hendes telefon og hun flyttede sig så Drengene kunne se mig. "Ej Marie!, ej hvor et tilfælde, hvordan har dit hoved det?" spurgte Kjell Erik, jeg smilte stort han er bare så sød "det går bedre" sagde jeg og gav Martinus et dræberblik. "Hey Marie kan vi lige snakke?" spurgte Martinus, jeg rullede øjne "fint!" svarede jeg. 

Vi var gået ud ved toiletterne. "Marie jeg vil bare sige undskyld for min opførsel" "og?" sagde jeg så han fattede at han manglede det med mit øjenbryn. "og at jeg skød dig med en bold, DET VAR IK MED VILJE!" forsvarede han sig selv mens han rødmede. "Det fint sagde jeg og gik, men han greb fat i min arm. "Jeg er ik færdig" sagde han med et kækt smil. Jeg stirrede mærkeligt på ham. "kan jeg få dit nummer?" spurgte han og slikkede hans læber. Jeg tror jeg brækker mig aha. "du er for meget!" sagde jeg surt og fnøs, jeg løb væk og hjem. Han er for meget! Han tænker kun på piger og hvad der er under deres tøj! Måske skulle jeg have givet ham mit nr? Ej nu stopper du han spørger sikkert om alle pigers numre!

undskyld for kort kapitel:( det er bare det ville blive for langt hvis jeg skrev det ned som også sker i næste:)

håber i nyder historien

skriv gerne ideer! 

A Lucky Disaster (Marcus and Martinus)Where stories live. Discover now