Kapitel 49. Det er rigtig svært for tiden.

96 4 0
                                    

"hvor lang tid tror du vi skal blive ved sådan her?" spurgte jeg Marcus, "har faktisk snakket med far om det, og han siger ikke så lang tid mere" smiler Marcus, "det er bare lidt svært og gå rundt og være helt kærlig overfor dig" grinte jeg "same" svarede Marcus bare.

Vi er kommet tilbage til de andre om vi border om 10 min. Altid når jeg rejser har jeg den her tradition får man går på flyet, eller egentligt bare steder hvor man skal have pladser. Man skal blande billeterne og trække lod om hvor man skal sidde. "skal vi trække eller hvad?" sagde jeg utålmodigt. "er du sikker på det?" spurgte Marcus, "kom nu en tradition er en tradition" sagde jeg. Kjell Erik blandede billetterne, "mig først" Sagde Marcus. Vi trak alle. Så det endte med at Marcus og Kjell skulle sidde sammen, i kan gætte jer til resten. Martinus var stadig musestille.

Vi havde lige fundet vores pladser, jeg sad inderst så sad Martinus der. 3 rækker foran sad Kjell og Marcus. Martinus satte sine høretelefoner i og kiggede den anden vej. Flyet lettede. Jeg trak Martinus høretelefoner ud så jeg fik hans opmærksomhed. "hvad laver du?" spørger Martinus, "hvorfor er du så nede?" spørger jeg, "det er jeg ikke" fnyser han, "come on Martinus, kig dig selv i spejlet" siger jeg. "Marie det er bare rigtig svært fortiden" siger han nedtrykt. "hvorfor?" spørger jeg medfølende, "der sker bare en masse" siger han, man kan godt mærke han vil ikke tale om det lige nu. Self respektere jeg det nu og her, men han slipper ikke. "okay" sagde jeg. Han kiggede lidt overrasket på mig, han troede sikkert jeg vil tvinge det ud af ham. "du ser træt ud, vil du ikke prøve at sove?" spørger jeg Martinus, "jo, men kan aldrig ligge mig til ro i et fly" sagde han, "jeg har en ide" svarer jeg. Jeg fjerne armstøtten mellem os og ligger hans hovede på mine ben så hans ben fylder resten af rækken (Den er tom) "sådan ligger du godt?" spørger jeg, "jeg ligger fantastisk" svarer han og lukker øjnene. Jeg sidder bare og leger med hans hår, det er fkn blødt!!!

Mig og Marcus fletter fingrer og træder ud af flyet, klokken er 23. Vi skal være her til mandag, så skal først i skole tirsdag wuuhuuu. Der er ikke så mange fans, vi skynder os bare igennem og ud i bilen.

Vi er trådt ind på vores værelse, der er heldigvis 3 dobbeltsenge. FRÅDERN! Kjell skal sove i et andet værelse:) jeg smider mig på sengen og puster hårdt ud. "fuck jeg er træt" siger jeg uoverskueligt, "same" siger Marcus og smider sig i sengen. "helle for toilettet først" siger jeg og springer derud, børster tænder og skifter til nattøj.

Maries nattøj:

Maries nattøj:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jeg kom ud fra badeværelset, "damn" sagde Marcus, jeg grinte og kastede en pude efter ham. Drengene sov bare i bar overkrop og shorts. GOD DAMN deres maver er flotte!! 

Så idag skal vi til interviews og photoshoots og så imorgen har vi fridag. Jeg havde bare taget noget basic tøj på fordi det skulle være afslappet. 

Maries outfit:

"hvem prøver du at imponere?" spurgte Marcus, "dig" sagde jeg blinkede, "det virkede" blinkede han tilbage

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"hvem prøver du at imponere?" spurgte Marcus, "dig" sagde jeg blinkede, "det virkede" blinkede han tilbage. Martinus var ikke kommet ned endnu, "jeg tjekker lige på ham" sagde jeg og gik op på værelset, wow han så lækker ud med det tøj på, okay tag dig sammen! 

Martinus' outfit: lol

"hvad sker der?" spørg jeg og sætter mig ned

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"hvad sker der?" spørg jeg og sætter mig ned. "du ved alt det jeg talte om i flyet. Sagde han. "okay så jeg ved ikke hvad du taler om men det er nu også ligemeget. Du skal bare vide at det der sker nu er en fase, du kommer over det gør man altid. Hårde tider kommer og går, bare vid du kan betro dig til mig. Jeg vil vædde med at lige så snart du får det sagt, bliver en tung sten løftet fra dit hjerte. Husk dine fans de elsker dig, og du skal ud og møde nogle de kan da altid få dit humør op" sagde jeg og smilte til ham. 

uhhh vent til næste kapitel!! spændende!!!

A Lucky Disaster (Marcus and Martinus)Where stories live. Discover now