Personages

155 14 8
                                    

Hey meiden!

Na 53(!) hoofdstukken zijn er natuurlijk al heel wat personages bijgekomen. Hier zijn ze nog eens op een rijtje:

VEELVOORKOMENDE PERSONAGES

Hayat: Zowat het hoofdpersonage van het verhaal. 19 jaar, ex-geheim agente en was de vriendin van Hicham

Nassim : Tweelingbroer van Hayat, dus ook 19 jaar. Zit in zijn seniorjaar voor geheim agent. Hij heeft een relatie met Hafssa.

Anouar: Beste vriend van Hayat en oudere broer van Badr. Hij is 21 en zit momenteel in de gevangenis voor drugsdealen.

Badr: Jongere broertje van Anouar die samen met hem in de gevangenis zit om dezelfde reden. Hij is 17, maar wordt binnenkort 18.

Omar: Een goede vriend van Anouar en was ook een drugsdealer. Hij is 22 en bijna verloofd met Chaimae.

Mohammed: Ook een goede vriend van Anouar en was ook een drugsdealer. Hij is 18 en crusht een beetje hard op Soumia. Hij heeft een oudere zus Yasmina die de verloofde is van Hayat's broer Yassine.

Anas: Ook weer een vriend van Anouar en alweer een drugsdealer. Hij is 21 en hopeloos verliefd op Hayat.

Kaoutar: Hayats nicht die getrouwd is met Nadir. Ondertussen is ze al 5 maanden zwanger en het is een... (suprise! 🎉) Ze zit thuis als huismoeder en is 25 jaar

Samuel: Woont in de buurt van Anas, Mo en Omar in Molenbeek. Trekt nu met hen op en is bereid Hayat te helpen met haar strijd tegen M. Ook gaat hij net als Hayat in Montpellier studeren. Samuel is 20 jaar oud

Maissa: Sidekick van M, die Hayat&co maar al te graag dood wil. Of het haar zal lukken...

Bijpersonages

Nadir: Kaoutars man en een ex-medewerker van Anouar. Hij is 27

Yassine: De oudere broer van Nassim en Hayat. Hij heeft een eigen bedrijfje en is bijna verloofd met Mohammeds zus, Yasmina. Hij is 23 jaar.

Yasmina: Oudere zus van Mohammed en toekomstige van Yassine. Ze werkte eerst bij Anouar, maar is gestopt voor Yassine. Ze is 21 jaar.

Imad: Was een vriend van Hayat. Hij verkrachtte Soumia en bezwangerde haar. Hij is 20 jaar.

Soumia: Beste vriendin van Hayat. Nadat ze zwanger raakte van Imad, liep ze weg en kwam terecht bij Mohammed. Ze zijn verliefd op elkaar, maar hebben officieel nog niets.

Chaimae: Omars toekomstige verloofde en een vriendin van Hayat. Ze is 22 en studeert rechten.

Hafssa: Vriendin van Nassim en een oude, goede vriendin van Hayat. Ze is 19 en heeft nog een oudere broer, Soufiane.

Soufiane: Beste vriend van Nassim en oudere broer van Hafssa. Hij is 20 jaar.

Samir (MSS): De techneut van de MSS: maakt alle gadgets en benodigdheden die nodig zijn.

Salma: Hoofd van de MSS

Dode personages

Hicham: Was het vriendje van Hayat. Stierf ook voor haar op 22-jarige leeftijd.

Abdullah's: De twee nonkels van Badr en Anouar. De ene stierf toen hij Anouars vader ging vermoorden (zelfmoord), de andere werd vermoord door Hayat nadat hij Hicham gedood had.

M: Bazin en beste vriendin van Maissa. Zij was diegene die het complot tegen Hayat en haar vrienden begon.

Ik denk dat dat ze zo ongeveer waren. I hope I didn't forget anyone!

Ik zoek trouwens nog een vriendin voor Anouar. Stuur jouw personage via PM/reacties in met volgende gegevens:

1- Voornaam en achternaam
2- Leeftijd
3- Eventuele band met één van de andere personages
4- Beschrijf haar karakter een beetje!

Xoxoxo DawSatie

P.S. S/O naar -BerberseQueen en fikri2140 omdat ze altijd letterlijk 1 min na mijn upload lezen en stemmen

Vriend & Vijand Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu