* Így olvasd ezt a fanfictiont *

2K 103 14
                                    

Kötetek javasolt olvasási sorrendje:Bring Me Back to LifeFeel InvincibleWhispers in the Dark


Drága olvasó,

Néhány szóban bevezetnélek ebbe a különleges történetbe, ugyanis amint neki kezdesz majd láthatod, hogy minden számozott fejezetből kettő van, a prológustól az epilógusig.

Bizony, nem a képzeleted játszik veled! 😉

Sokat tanakodtam magamban, hogyan is írjam meg ezt a történetet. Számomra nagyon izgalmas, ha több szereplő nézőpontjából írhatok vagy olvashatok, de pontosan tudom azt is, hogy vannak, akik velem ellentétben szívesebben merülnek el olvasáskor egyetlen szereplő szemszögében.

Úgy döntöttem igazi kihívás elé állítom magam és megpróbálok örömet okozni mindenkinek!

Lássuk, hogy is érdemes bele vágnod az olvasásba. :)

* Így olvasd ezt a fanfictiont *

A történet Loki és Sigyn szemszögéből íródik, ám nem egymást követik a fejezetek, hanem sorszám szerint.

Mit is jelent ez pontosan?

Még most a történet elején dönthetsz róla, hogy kinek a szemszögéből szeretnéd átélni a történetet.

Választhatod például Loki szemszögét.
Ebben az esetben nincs más teendőd, csak keresni a fejezetek címében [Loki] jelzést, és sorszám szerint haladni az elolvasásukkal.

Ugyanígy megteheted, hogy csak Sigyn szemszögét olvasod, hasonlókép meg kell keresed [Sigyn] jelzést a fejezet címekben, és sorrendben haladj végig rajtuk.

Így mindkét esetben egy kerek, teljes történet részese lehetsz.

Ám itt jön a csavar!

Ha te olyan olvasó vagy, aki hozzám hasonlóan szereted több szereplő szemén át látni az eseményeket, olvasd el mindkét karakter szemszögét.

Igérem, nem lesz de ja vu érzésed! 😁

Bár bőven lesznek Lokinak és Sigynnek közös jeleneteik, mindketten másképp élik meg a pillanatokat. Ugyanazon eseményeket élik majd át, mégis mintha két külön szituáció részesei lennének.

Az én feladatom pedig az lesz, hogy akkor is szórakoztatónak találd majd a történetet, ha mindkét szereplőt olvasod. 😊

* Easter egg *

(Ahogy kedves író barátnőm, Arikan0721 nevezte.)

Gyakran fogok elrejteni easter egg meglepiket a sztoriban, ami annyit tesz, hogy lesznek bizonyos dolgok, amik csak Lokinál lesznek fellelhetőek, de olyanok is amikre csak Sigyn fejezeteiben bukkanhatsz majd.

Ezek az apró titkok igazi meglepetések lesznek, de érthető módon csak azaz olvasó találhatja meg az összes elrejtett "aranytojást" a történetben, aki mindkét karakter fejezeteit végig olvassa. 😉

***

Kíváncsian várom majd véleményedet, és hogy elnyerte-e ez a két karakter szemszögű történet a tetszésedet!

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a kis útmutatót!

Izgalmakban gazdag szórakozást kívánok és jó olvasást! ^^

Mila

Feel Invincible [Folyamatban]Where stories live. Discover now