Po obede sme sa rozdelili na chlapcov a dievčatá. Otec chcel, aby sme sa všetci stretli a prebrali moje postrelenie.
,, Ako je možné, že sa nebál postreliť ťa, keď bol sám, bez žiadnych pomocníkov."povedal starký.
,, Chce ma jednoducho zabiť a skoro sa mu to podarilo."povedal som a potom sa dostal k slovu otec: ,, Zistil som niečo o tej mafii v Španielsku. Je to najväčšia mafia v Španielsku a samozrejme bossom je otec Michaela. Michael, brat Alex.Aj jeho otec sa volá Michael. Gonzálezovci.
,, Najprv postrelil Lucasa, čo bude ďalej?"opýtal sa starký a otec mu odpovedal: ,, Neviem. Nevieme čo majú pláne. Ešte chvíľu musíme počkať a samozrejme chrániť všetkých, hlavne Alex. Chce ju uniesť do Španielska a nevieme kedy zaútočí."dopovedal.
,, Chce uniesť ALex do Španielska?"opýtal sa Leo a otec prikývol.
,, Musíme to mu nejako zabrániť, nedovolím aby Alex uniesol niekam na koniec sveta."povedal som nahnevane
,, To je samozrejmosť Lucas, určite jej zabezpečím ochranku, ale všetko ide proti nám. Nemáme žiadne informácie o ničom. Dávajú si veľký pozor na všetko. Keby sa aspoň v niečom jednom pomýlili, mali by sme viac informácií a takto nemáme nič."povedal otec a na chvíľu nastalo ticho. Prerušil ho starký: ,, Špióna si tam poslal?"opýtal sa a otec mu hneď odpovedal: ,, Nie, je to dosť riskantné. Nemôžem ohroziť svojich mužov, keď to zistí zabije ho a to nemôžem dovoliť."na chvíľu nastalo ticho a potom otec znova povedal:,, Musíme čakať na ich chybu a my musíme byť ostražitý, aby sme ju neprehliadli."starký prikývol a myslím, že to bolo zatiaľ to najlepšie riešenie.
Keď sme sa už dohodli čo zatiaľ máme robiť, išli sme do obývačky, kde bola aj Alex. Sadol som si k nej a ona sa hneď usmiala. Po nejakej polhodinke sme išli vonku. Na terasu, ktorá bola za domom a nachádzal sa tam aj bazén, veľká záhrada a stôl so stoličkami. Sadol som si na stoličku a Alex si sadla oproti.
,, Musím ťa informovať o nových udalostiach."povedal som a Alex za zatvárila nechápavo a bola ticho, aby som mohol pokračovať.
,, S otcom sme sa dohodli, že budeš mať ochranku, pretože tvoj brat je nevyspytateľný a nevieme čo má v pláne a kedy zaútočí."dopovedal som a Alex sa spýtala: ,, A čo moji rodičia, budú v poriadku?"
,, Neboj sa Alex, všetko dobre dopadne."povedal som a Alex začali tiecť slzy po tvári. Nerozumel som, prečo plače.
,, Prečo plačeš?"spýtal som sa a Alex mi odpovedala: ,, Keby sme sa nestretli, nemali by ste také problémy. Za všetko môžem ja, všetky problémy som vám priniesla ja."povedala a ja som sa postavil a podišiel som k nej. Rukami som sa chytil o operadlá na ruky na stoličke a pozeral som sa jej do očí a povedal som: ,, Alex nie je to tvoja chyba. Sme mafiáni a toto je naša práca. Nie je to kvôli tebe. Ja som veľmi rád, že som ťa spoznal a v žiadnom prípade nehádž vinu na seba."pobozkal som ju a potom som sa na ňu usmial.
,, Potrebujem sa s vami rozprávať hrdličky."povedal otec, otočil som sa a videl som stáť otca vo dverách s úškrnom. Alex sa trošku začervenala, ale mne to nevadilo. Chytil som Alex za ruku a spoločne sme išli za otcom do pracovne. Sadli sme si na gauč a otec na druhý gauč oproti nám.
,, Alex, vadilo by ti, keby si na nejaký týždeň bývala u nás?"spýtal sa a ja som hneď povedal: ,, NO mne by to nevadilo.
,, Tak tebe nie."zasmial sa otec a Alex povedala: ,, Neviem, musím to vybaviť s rodičmi, len tak nepustia k vám spať."
,, Povedz im pravdu."povedal otec a ja som zostal prekvapený. Akú pravdu?Keď uvidel naše pohľady, tak povedal: ,, Povedz, že ťa chce zobrať brat do Španielska a my ťa ochránime. Pôjdem s vami aj ja, pretože človek nikdy nevie. Kedy sú tvoji rodičia doma?"opýtal sa Alex. Alex si vybrala telefón, aby vedela koľko je hodín.
ESTÁS LEYENDO
Black Heart
RomanceLucas: Syn mafiána Tobiasa, ktorého nezaujíma mafia. Zaujímajú ho pekné baby, luxusné autá, cigarety a zo všetkého najviac miluje BOX. Neverí na lásku. Alexandra: Mladé dievča, ktoré vyrastalo v zlých podmienkach. Život sa s ňou nemaznal a na všetk...