26. Alex

834 43 2
                                    

Bola som už nalíčená a učesaná. Teraz sa pozerám na svoje svadobné šaty. Šaty, v ktorých sa budem vydávať. Keďže sa vydávam len raz, na šatách som si dala záležať. Boli krásne, bieľučké, dlhé, princeznovské. Šaty som sa vyberala so Zoey a bol to skvelý deň s mojou budúcou svokrou.

Do izba vošla Zoey a opýtala sa ma:,,Pomôžem ti?"Ja som prikývla a pomohla mi obliecť moje krásne šaty, ktoré navždy ostanú v mojom šatníku ako spomienka na moju svadbu s  Lucasom.

Pozrela som sa do veľkého zrkadla. Vyzerala som ako naozajstná princezná.

,,Môžme už ísť, Lucas už je na mieste."povedala mi Zoey a ja som prikývla. Lucas ma nemôže vidieť vo svadobných šatách. Že vraj to prináša nešťastie a je to tradícia.

Vonku pri aute ma čakal Daniel a usmieval sa na mňa.

,,Dnes mi robíš šoféra?"opýtala som sa, keď som už stála pri ňom.

,,K vašim službám princezná."usmiala som sa. Otvoril mi dvere na aute a ja som si sadla. Pomohol mi so šatami, aby sa mi nezničili.

,,Tešíš sa?"spýtal sa a ja som mu hneď odpovedala:,,Áno. Mám trošku stres, ale teším sa."

,,Kto by to o vás povedal, že vy dvaja sa budete brať."
,,Keby mi toto niekto povedal pred niekoľkými mesiacmi, tak by som ho vysmiala."Daniel sa zasmial nad mojou poznámkou a ja tiež. Bola to pravda, pamätám si na tie dni v škole. Vystúpili sme pred  úradom. Bude to malá svadba, ale za to krásna.

Daniel ma chytil za ruku a povedal mi pár povzbudivých slov, ak sa to vôbec dalo nazvať povzbudivými.

Stál tam, v čiernom obleku, ktorý bol šitý na mieru. Blonďavé vlasy mal na všetky strany, tak ako Vždy. Bolo to sexi. Páčilo sa mi to na ňom. Jeho oči sa pozerali na mňa a celý čas sa usmieval. Nedal na sebe vidieť ani len kúsok nervozity. Tešil sa. Nadýchla som sa a otec ma doviedol až k Lucasovi. Lucas ma chytil za ruku a po celý čas sa usmieval. Na úrade nebolo veľa ľudí. Len moji rodičia, Lucasovi rodičia a starí rodičia a ostatní z rodinu Montgomeryovcov.

Muž v čiernom obleku začal hovoriť, ale Lucas ho prerušil a začal hovoriť on:,,Alex, nikdy by som si nepomyslel, že mi dvaja budeme mať svadbu. Keby mi to niekto povedal pred niekoľkými mesiacmi v škole, tak by som ho asi vysmial. No teraz stojíme tu a máme svadbu. Stále tak trochu nemôžem tomu uveriť, ale za to ti sľubujem, že budem tým najlepším tvojim mužom, ktorý ti bude zo všetkým pomáhať, vždy ťa rozosmeje, vždy ťa bude ľúbiť. Keď sa s tebou bude život zahrávať, budem stať pri tebe a poviem ti hlavu hore princezná som s tebou. Budem s tebou, keď sa budeš smiať, plakať. Budem stále s tebou. Sľubujem. Hocičo čo sa stane, budem s tebou. Milujem ťa Alex." dopovedal svoj sľub, po ktorom mi tiekli slzy šťastia po lícach. Ja som si nepripravila žiadnu reč, ale takéto spontánne udalosti sú najkrajšie a najúprimnejšie.

,,Lucas, najväčší rebel na škole. Arogantný, drzý, ale za to veľmi pekný."Lucas sa zasmial a aj rodina, ktorá sa na nás pozerala.
,,Nikdy som si nemyslela, že tu budem stať v týchto nádherných šatách a ešte s tebou. Život je nevyspytateľný a nikdy nevieme čo si pre nás pripraví. Do môjho života mi priniesol teba a bola to tá najúžasnejšia vec. Som šťastná, že stojím vedľa teba na tomto mieste. Sľubujem, že budem stále s tebou a nikdy ťa neopustím. Vždy budem pri tebe stáť aj v tej najhoršej chvíli. Spolu všetko zvládneme ľahko a nič nás nezastaví. Sľubujem, že ti budem pomáhať a budem s tebou, keď to budeš potrebovať. Od tejto chvíli to bude nás spoločný život a môže sa stať hocičo, milujem ťa a to sa nikdy nezmení." Dopovedala som svoj sľub a Lucas sa na mňa po celý čas usmieval.

Lucasovi som povedala svoje áno a prišli na rad obrúčky. Podal nám ich Daniel a skončili na našich prstoch. Už sme boli spolu. Pobozkali sme sa a rodina nám začala tlieskať. V lícach som cítila červeň a Lucas sa pousmial a pobozkal ma znova.

Oslava bola v hoteli, ktorý vlastní Tobias. Nechcela som nič honosné, keďže nás bolo len takto málo. Takto sa mi to páčilo. Miestnosť bola krásne vyzdobená.

Všetci sme si sadli na svoje miesto.

,,Dnešný deň je perfektný."povedal mi Lucas, tak aby som to počula len ja a nikto iný.

,,Prečo?"spýtala som sa s úsmevom a on mi a úsmevom povedal:,,Lebo dnes som si zobral za ženu to najlepšie dievča."pobozkala som ho a bolo mi jedno, či sa na nás niekto pozerá.

Nebola to klasická svadba, bola taká jednoduchá  a to sa mi na tom páčilo. Začali sme jesť obed a po obede sa všetci spolu rozprávali. Moji rodičia sa zoznámili s celou rodinou a bola som prekvapená, že si tak sadli. Dúfam, že sa nič nepokazí. Mala som s toho trochu obavy, pretože nikdy neviete čo sa môže v tejto rodine udiať.

Keď sme všetci dojedli obed, prišla za mnou mama.

,,Môžeš na chvíľu?"prikývla som a išla som za ňou. Neviem čo by mohla dnes odo mňa chcieť. Zavrela dvere na wc a pozrela sa na mňa a povedala prísne:,,Alex, neklam mi a povedz mi pravdu."bola som najprv ticho a až po niekoľkých sekundách som sa zmohla na jedno slovo:,,Pravdu?"nerozumela som čo chce týmto dosiahnuť.

,,Nie si tehotná. Viem to. Čakala som, že mi to povieš sama."ruky si prekrížila na prsiach a čakala čo jej na to poviem.

,,Áno, máš pravdu, Nie som tehotná. Ako to vieš?"spýtala som sa po chvíli.

,,Tvoj otec je primár. Zistil to a povedal mi to. Buď rada, že to riešim ja a nie on. Prečo si nám klamala Alex?"opýtala sa stále nahnevane.

,,Viem, že by ste mi nedovolili sa vydať za Lucasa. Mami ja ho naozaj ľúbim a cítim, že toto je tá správna vec."povedala som a mama na chvíľu bola ticho.

,,Nespravila si to za to, že majú veľa peňazí a tento hotel?"keby si vedela všetko mami. Pomyslela som si a potom som sa zasmiala.

,,Určite nie mami. Lucasa pre peniaze som si nebrala. Zobrala som si ho preto, lebo ho ľúbim."

,,No už som sa zľakla, že ako som ťa zle vychovala."povedala konečne s úsmevom a objala ma.

,,Mami, Určite by som si niekoho nebrala pre peniaze, nechápem ako ťa takáto vec mohla napadnúť."

,,V tej chvíli ma napadlo všeličo."odpovedala a ja som sa znova zasmiala.

,,Poďme už, lebo nás budú hľadať."povedala som a mama prikývla. Vyšli sme z wc a išli do sály, kde bola príjemná atmosféra. Lucas, keď ma uvidel, tak išiel za mnou. Mama odišla k otcovi, ktorý sa rozprával s Tobiasom.

,,No čo, ako sa cítiš?"opýtal sa a ja som sa k nemu otočila. Chytil ma za pás a ja som mu povedala:,,Dobre, mama všetko vie."povedala som a Lucas sa zvláštne zatváril a spýtal sa:,,Čo všetko?"

,,To, že nie som tehotná a spýtala sa ma či si ťa neberiem pre peniaze."Lucas sa zasmial a spýtal sa:,,Zobrala si si ma pre peniaze?"spýtal sa to s úškrnom a potom čakal na moju odpoved.
,,Dúfam, že tomu neveríš. Zobrala som si ťa, lebo tá ľúbim."nadvihol obočie a stále čakal, tak som teda znovu začala hovoriť ja:,,Ak budú naše deti takéto ako ty, tak to nezvládnem."

,,Toľko krásy v jednom dome, hmm."položila som si hlavu na jeho hruď a začala som sa smiať. Potom som sa na neho pozrela a povedala:,,Nemyslela som tvoju krásu, ale to tvoje obočie a úškrn."

,,Ale aj krásny som."povedal s úsmevom a ja som mu povedala:,,Toľko ega na našej svadbe. Hm, to dokáže len môj manžel."

,,No a čo. Naše deti budú tie najkrajšie deti na svete. Múdre po maminke a krásne samozrejme po ockovi."uškrnul sa a čakal čo mu na to odpoviem:,,Múdre po mne, krásne a drzé po ockovi."

,,No ale keby som nebol taký drzý, tak teraz tu pri mne nestojíš."

,,To je pravda."prikývla som a pobozkala som ho.

Svadba pokračovala a celá rodina bola šťastná. Lucas sa rozprával s mojimi rodičmi a celkom si ho aj obľúbili. Zoey samozrejme všetko dokonale vybavila a tak bolo všetko perfektné. Ďakujem im za to všetko.


Vote&Comment

Takže konečne nová časť. Teraz idem písať ešte do Black and white, nejakú Vianočnú.

Black HeartWhere stories live. Discover now