HERKESE MERHABA!
Kirikklavye yeniden fantastikten kopamadı arkadaşlar. Sizleri yeni dünyama davet ediyorum!
Modern Robin Hood'umuz ve Onun çılgın ekibi ile maceradan maceraya koşacağız. Tanıtım bölümünü Patron Robin'den yazdım ancak hikayemiz yine benim anlatımımla devam edecek.
Yorumlarınızı ve düşüncelerinizi o kadar merak ediyorum ki! Ben aşağıda ekibi tanıttım bile.
HOŞ GELDİNİZ!!!!!!
tearsoftheocean
desteklerinizi bekliyorum canlarım (=İstanbul kalabalık şehir.. Kimi ülkelerden nüfusu fazla ve daha kozmopolit. Yüzyıllarca sahip olmak isteyen kahramanların ilk hedefi, nazlı nazlı süzülen gelin..
Çocukken okuduğum masalların tüm kahramanlarının yerine koymuşluğum var kendimi. Kız veya erkek fark etmeksizin güçlü veya haklı olan herkes olmalıydım ben. Sonuçta kötülük bile yapıyorsan iyi amaç uğruna yapıldıysa neden kabul görmesin?
Hırsızlık çok büyük ayıp. Tüm dinlerde günah olarak kabul edilen ortak olgulardan birisi. Peki ya amaç haksız kazanç sağlayanlardan alıp ihtiyaç sahiplerine vermekse? Bu beni Zenginin gözünde adi bir hırsız yaparken fakirin gözünde kahraman yapmaz mı? İşte can alıcı nokta bu!
Ben zenginlerin kahramanı değil, fakirlerin kahramanı olmak istiyorum. Ben Zenginden kıskıvrak alıp fakirin avuçlarına bırakmak istiyorum. Ben Robin Hood olmak istiyorum! Tek farkla:
Zenginin kendi elleriyle o parayı getirip bana vermesini sağlayarak. Bu da beni modern Robin Hood yapıyor. Howar PYLE sana selam olsun! Yarattığın kahramanı sevgiyle kucaklıyorum. Kralın gözündeki haydut değil halkın efsanesi olarak yaşamak istiyorum.
Bundan tam 4 sene önce yukarıda olmak istediğim şeyi olmaya karar verdim. Amma karışığım değil mi?
Robin Hood'um demekle olunmuyor hemen. Öncelikle bir ekibe ihtiyacım vardı. Dini, siyasi ya da kültürel düşüncesi ne olursa olsun sadece benimkiyle aynı iş ahlakına(!) sahip kişilerden seçmeliydim ekibimi. Tabii sadece istemek yetmiyor. Bu elemanların iş vasıflarıda önemli. Öncelikle bir iş veren olarak İnternet üzerinden iş ilanı verdim. Evet yanlış duymadınız. Elbette Kalifiye Hırsız arıyorum diye yazmadım. Ancak en az 5 dil bilen, dövüş sanatlarına meraklı, yakışıklı, cazibeli ve bilgisayar programcılığından anlayan kişiler aradığımı yazdım. Gelen ilk telefonlar Porno sektöründen olmuştu. Neyse ki sonradan bir kaç ciddiye alan kişi aradıysa da ben onları ciddiye alamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKİB-İ ŞAHANE
FantasyEski masalların modern uyarlamalarını sever misiniz? Bu hikâyede Kendini Robin Hood diye tanıtan gizemli bir liderin İstanbul ekibinin hem komik hem de aksiyon dolu maceralarını okuyacaksınız. Aslında kendileri bile birbirini tam tanımayan 4 kişi...