Sahra, Kirli ve Gri Baykuş salondaki manzarayı kol kola izliyorlardı. Haydarinin içine iyice gömülmüş Don juan nefes alip verdikçe tabaktan yoğurt baloncukları çıkıyordu.
Melike cephesinde durum daha vahim!
Çetin'in masanın üzerine uzattığı koluna, yavru koalanın annesine sarıldığı gibi sarılmış..
Sahra gülme eylemini tepinme eylemine bağlamış bir şekilde kısık kısık nefes alarak konuşmaya başladı:
" Kaldır şu sarımsaklı cacığı. Gördükçe sinirim bozuluyor "
Sahra'nın sözleri üzerine Kirli, Melike'ye daha dikkatli baktı.
" Ağlıyor mu o?"
Kendi açısından oldukça eğlenerek bir o kadar da durumu ince ince irdeleyerek olay mahaline bakan Gri Baykuş yapıştırdı cevabı:
" Bence gözüne rakı kaçmış. Baksana bardakla öpüşüyor gibi duruyor "
Hayır yani, kaç insan evladı bardağı ağzına sokarak sızar ki? Bunun bir sonraki aşaması şişeyi burnundan içeri sokmak filan herhalde. Ağzınla iç arkadaş.. neyse..
" Bardağı yutmadan el at Cennet papağanı. Don Juan'ı Kirli'ye havale edelim"
Kirli'nin ceketini atık bir hareketle kanepeye fırlatması, o esnada savrulan saçları Bilge'nin gözlerinin kocaman açılmasına sebep olmuştu. Üzerine yapışan tişörtü tüm adeleleri ortaya çıkardığından önce bir yutkundu ardından dudaklarını ısırarak sızan ikili yerine Kirli'yi incelemeye başladı.
Ne kaçtı bu kızın içine? O değil de Kirli Şeref fark etse utancından iki gün banyodan çıkmazdı, hehehe..
Kendisinin iştahla izlendiğinden habersiz, Don Juan'ın kolunu Melike'den kurtarmaya çalışan Kirli ve Ona direnen yarı ayık Don Juan cekismesi basladı. Bence kazanan Don Juan'ın suratına komple yayılan Haydari olacak!
" Anlamıyorum ne vardı bu kadar içecek? İkisi de küfelik olmuş. Dur deyzemin evladı üstüme bulaşacak!"
" Dünya zaten bulaşık Ortağım. Üzerine biraz yoğurt bulaşmış çok mu? Hıkkkk"
" La havle. Tamam hadi banyoya"
" O da gelsin. Beraber yıkanalım. Hıkkkk"
Çetin'in parmağını uzattığı boşluğa baktıklarında kastının Melike olduğunu biraz geç de olsa idrak ettiler. Çift gördüğünü varsayarsak Melike'nin bir metre kadar yanı yine Melike oluyordu.
" Ay daha neler! Sapık mısın acaba? Kızı bizim odaya taşıyalım. Sen Kirli ile kalırsın Bilge. "
Bilge soluğu kesilmiş gibi bir ifadeyle Sahra'ya baktı. Kirli Şeref'e bu kadar yoğunlaşırken geceyi birlikte geçirmek biraz...
Aslına bakarsanız John'u atlatmak için Şeref'i kullandığını düşünmelerinden korkuyor. Kimse umurunda değil de şayet Şeref öyle bir şey hissederse aralarındaki güven duvarı yıkılır sanıyor.
Haklı mı? Belki, ama Şeref'e duyduğu ilgi yeni başlamış bir şey değil. Sadece farkına biraz geç vardı. Özellikle öptüğünde uzun zamandır hayalini kurduğu şey doğumdan bahsetmiştim. Bakınız ilgili bölüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKİB-İ ŞAHANE
FantasyEski masalların modern uyarlamalarını sever misiniz? Bu hikâyede Kendini Robin Hood diye tanıtan gizemli bir liderin İstanbul ekibinin hem komik hem de aksiyon dolu maceralarını okuyacaksınız. Aslında kendileri bile birbirini tam tanımayan 4 kişi...