Uzun bir ara verdik, toparlamak adına;
- Melike geçmişiyle yüzleşmek zorunda kalıp abisi Robin'e sığınmıştı.
- Açık arttırma görevinde sahada Don Juan Çetin ışığı izlemiştik. Ceylan adlı görevli kızı şapur süpür öpmüştü işte.
-İkili ilişkilerde kritik zamanlar yaşıyorduk. Kirli ve Gri Baykuş sevgilimsi gibi bir şey olumuştular ancak Gri Baykuş kendini çekme ihtiyacı hissediyordu.
Melike ve Don Juan tam yakınlaştılar derken kudurdular ve birbirlerini ısırmaya başladılar.
Robin ve Sahra cephesinde işler yolunda gidiyordu.
-Görevin ikinci safhasına geçmek üzereydik. Neydi? Aldıkları eserleri daha düşük bir fiyata iade edip aslında hiç yatırmadıkları paranın üzerine ilk vurgunu gerçekleştireceklerdi.
İade için iyi bir sebebe ihtiyaçları var. Öncesinde parasal sıkıntı çektiklerini iddia ederek satmayı düşündüler ancak kullandıkları kimliklerin bağlı oldukları Arap aşiretleri hayli zengin ve asla inandırıcı olmazdı. Bu nedenle araya aldatma tarzı bir pürüz sokup iade işlemini Melike'ye yaptırma kararı aldılar. Çünkü müstakbel nişanlısı Affan Berekhat kendileriyle ilgilenen Ceylan Hanımla ufak bir kaçamak yapmıştı ve bu durum gizli paparazziler tarafından belgelenmişti.
Kısaca nişan iptal oldu diye, parasını aslında vermedikleri oldukça pahalı eserleri geri iade edecekler ve üzerine yine para alacaklar.
Varan 2: Kumarhane baskını
Bu görevde kumarhanede ki oyun pullarını çalacak ekibimiz. Malum, önceki bölümlerde bahsetmiştik oyun pullarının içinde uyuşturucu gizlenmiş ve bu şekilde dağıtım yapıyorlar. Ekibin amacı pulları çaldıktan sonra zor duruma düşen kumarhaneyi yeniden pul hazırlamışlar gibi tongaya düşürmek. Giden pullar yerine yenisini hemen almak isteyecek Çengel Ozan. Biliyoruz ki yoğun bir satış ağı var ve yeni bir gizli sevkiyat yapacak durumda değil. Bizimkiler polise önceden haber verip malların teslimatı esnasında baskın yedirecekler gebeşlere.
Sonuç: Kumarhane muhtemelen kapatılacak, Çengel Ozan'ın en iyi ihtimalle en yakın çevresindeki adamları uyuşturucu kaçakçılığından kodesi boylayacak ve maddi olarak ikinci büyük darbeyi vuracaklar.
Burada iki risk faktörü var:
1.si soygun safhası
2.si sevkiyata ikna edebilirlerse teslimat sırasında polise ekipten kimsenin yakalanmadan kaçabilmesi.
Haaa, bu arada biliyorsunuz bizim ekibin kişisel meseleleri de var Çengel Ozan'la. Bu nedenle bir kaç yapmak yerine adamı direk bitirme kararı aldılar. Kısa planlarla parayı alıp peşini bırakmak niyetinde değiller yani.
Sırf bunalıma girdim diye geçmişe döndük ya hu! Ay ben bu eserekli başımı nerelere vursam..
Neyse en azından bu seferki kısa sürdü. Bu dönemde beni yalnız bırakmayan canım okurlarıma kocaman kalpler yolluyorum.
Hızlı giriş, en iyi giriştir. Başlıyorum.
Yıkılan hayalleri toparlayamazsınız. Zaten toparlanabilselerdi yıkılan hayaller demezlerdi değil mi? Melike'nin buhranı bir çığlık olmuş sessizce inletiyordu geceyi. Geçmiş Gerçekten geçene kadar sessiz sessiz bağırmaya devam edecekti belkide.. Kendi kulak zarlarını patlatana kadar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKİB-İ ŞAHANE
FantasíaEski masalların modern uyarlamalarını sever misiniz? Bu hikâyede Kendini Robin Hood diye tanıtan gizemli bir liderin İstanbul ekibinin hem komik hem de aksiyon dolu maceralarını okuyacaksınız. Aslında kendileri bile birbirini tam tanımayan 4 kişi...