Bölüm 15: Haydi Sallan Melike!

306 41 89
                                    

Havaalanına yakın bir düzlükte durmuşlardı. Don Juan, Kirli'nin hasar alan burnunu kapatmaya çalışırken bir yandan da söyleniyordu.

" Olacak iş değil! Göz göre göre topu dikiyorduk! Neden? Manyak herifin biri yüzünden!"

Arabanın ön kaputunun üzerinde bağdaş kurmuş, avucundaki çerezleri keyifle yiyen kadına dik dik bakmayı ihmal de etmemişti. Kadın sessizliğini bozarak " Yalnız ben erkek değilim. Kafana çok vurdular herhalde idrak edemiyorsun " diye kıkırdadı.

" BEN senden daha çok kadına benziyorum be!"

Kasketini elinin tersiyle ittirip ayağa kalktı. Boyu nereden baksan 1.80 di. Kasketin düşmesiyle beline kadar inen karamel renkli saçları rüzgarda dalgalanmıştı. Kalıplı bir kadındı. Geniş omuzları ve yaklaşık 12 kilocuk fazlası vardı. Ama sevimli yüzü ve insani kendine hayran bırakan kocaman sıpa gözleri ufak fazlalıkları fazlasıyla kapatıyordu.

Yanlarına yaklaşıp tek kasını kaldırarak baktı. Çetin'in göz devirerek Kirli'nin burnuna fondöten pamuğunu basmasıyla çıkan " Yandım Allah!" Nidasina gülerken parlayan inci gibi dişleri ile kafasını salladı.

" Ne ayaksınız oğlum siz?"

" Laflara bak ya. Bu mu kadın?"

Kirli ufak çaplı bir küfür yuvarlamakla yetindi. Zira kırılan burnu sızım sızım sızlıyordu.

" Çekil şuradan at kafası. Adamın burnu yanlış kaynayacak."

" At kafası? Bana mı dedin onu?"

Kirli'nin burnunu iki parmağı arasında tutup aniden çevirdi. Çıkan çıtt sesi ile gözleri yaşlı ve dudağı sarkık bir adet Kirli Şeref yere doğru yavaşça çöktü. Muhtemelen acıdan bayılmıştı. Ya da ölmüş gibi davranarak kendini rahat bırakmalarını umuyordu.

" Senden Başka at kafası göremiyorum burada"

" Terbiyesiz!"

" Cibilliyetsiz!"

" Şişko!"

" Anandır! "

" Boğarım kızım seni!"

" Yavaş boğ dürrrrük! Tavuk mu boğazlıyon!"

" Ayyyy başıma ağrılar girdi! Kaba yaratık! Sen kadın milletine büyük bir hakaretesin!"

" Hoşttttt! Sokarım seni donuma, çıkarsın toz pembe! Sen kimsin de benim kadınlığımı sorguluyorsun? Pamuk şeker!"

" BEN sana şimdi gösteririm Pamuğu da şekeri de! Arsız mahluk! "

" Gel lan! Senden korkan senin gibi olsun! Ahahahah senin gibi olursam insan içine çıkamam be! Kafama kese kağıdı takip kendimi Mogan Gölüne atarım!"

" Sennnnn sennnnnnnnn!!!!"

" Heee, Bennnnn?"

" Tosun!"

" Hiiiiiii! Ne dedin sen bana ne dedin? Ulan senin ağzına salıncak kurar sallana sallana *******rım! Kartapoloz!"

Birbirlerinin yakasından tutup yerde yuvarlanmaya başladılar.

Kirli ise gözleri acıdan yaşarmış bir şekilde bitirmelerini bekliyordu.

**********

" Burcu Birkan'ın yüzünü görmeliydiniz! Özellikle yerde yatarken attığı son bakış Nuri Bilge Ceylan filmlerinde bile yok!"

Robin hipnotize olmuş gibi Çöl Tilkisi'ni dinliyordu. Söylediklerinin pek önemi yoktu onun için. Hareketlerini, mimiklerini ve anlatırken eğlenen tarafını seve seve bir ömür izlerdi.

EKİB-İ ŞAHANE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin