Ah! Özlemişim klavyemi. Herneyse.Gri Baykuş ve Çöl Tilkisi Burcu Birkan'ın evine düzenlediği küçük operasyonu aralarında sır olarak tutmaya karar vermişti. Şimdilik..
Bu arada sır içinde sır da vardı ki o da başka karışık bir mesele.. Çünkü Gri Baykuş eve girdiğinde hiç beklemediği bir şeyle karşılaşmıştı. Gizli, tehlikeli ve büyüleyici derecece güzel bir şeyle.
Bir ara madalyonu kullanmak geldi aklına. Çünkü avucunda duran kadife kesenin içindeki minik mucizeleri tanıyabilecek tek kişi elbette Don Juan Çetin'di. Bildiği 40 küsur dilin yanı sıra her b.ktan anlaması karizmasına karizma katıyor değil mi? Telefonunu aceleyle çıkarıp Don Juan'ın açması için dua etmeye başladı. Daha " Alo " der demez " Sana ihtiyacım var, elimdekileri görmelisin hemen yer değiştirelim " dedi.
Telefonu kapattıktan sonra madalyonu avucunun içinde sıkıp gözlerini kapattı. Elbette Çetin'de aynı şeyi yapmıştı. Böylece ruhları yer değiştirmiş oldu. Çetin, Gri Baykuş'un avucunda duran taşlara bakarken " Yuhhhh" diye bağırmıştı. Sonrasında çok yabancı olduğu ortamı incelemeye başladı. Sahi Gri Baykuş neredeydi böyle? Etrafa dağılmış ayakkabıları daha doğrusu topukları kesilmiş ayakkabılar ve topukları görünce gözleri kocaman açıldı. Bu arada kulakliğından Çöl Tilkisi " Çık artık duraktayım " diye bağırıyordu.
Yanlış bir şey söylemekten korktuğu için ses etmedi. Telefonu çalmaya başlayınca önce irkilmişti. Ekranda 'Don Juan ' arıyor ibaresini görünce rahat bir nefes alıp ardından sesinin yüksekliğini kontrol ederek cevapladı. Zira bulunduğu ortama gizlice girildiğini seziyordu.." Siz ne halt karıştırıyorsunuz böyle?"
" Çetin Beden değiştirelim. Sahra merak etmiştir. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKİB-İ ŞAHANE
FantasyEski masalların modern uyarlamalarını sever misiniz? Bu hikâyede Kendini Robin Hood diye tanıtan gizemli bir liderin İstanbul ekibinin hem komik hem de aksiyon dolu maceralarını okuyacaksınız. Aslında kendileri bile birbirini tam tanımayan 4 kişi...