Bölüm 2- Madalyonla ilk Görev

666 77 167
                                    

Robin Hood'un günlüğünden bir kaç not

Bizim mesleğin bir ciddiyeti bir adabı var! Herkes hırsız olabilir.

-Kalp çalar
-Rol çalar
-Sıra çalar
-Onur çalar
-Gurur çalar
- Arkadaş çalar
- Başkasının karısını/ Kocasını çalar.
- Kapı çalar!

Tamam sonuncusu hiç mantıklı bir örnek değildi. Siliyoruz. Ya da kalsın okudukça güleriz. Neyse..

Bizim meslekte ciddiyet önemli. En cıvık adam bile işi başındayken bir cenazedeyse mesela herkesten çok ağlayabilen olmalı. Ben rol yeteneği istiyorum diye boşuna cavramadım.!

Kandırıyoruz belki. Hatta bazılarınız bizi oldukça sahtekar olarak tanımlayabilir. Soruyorum öyleyse :

- Hanginiz dürüstsünüz? Hiç sevmediğiniz hatta ilkel yanımız olan hayvani alt egomuz ortaya çıkınca, direk parçalayarak bavullara doldurup denize atacak kadar nefret ettiğiniz insanlarla aynı masada oturup kahve içmiyor musunuz?

" Ah canım vallahi ben de tam seni arayacaktım" yalanını sevin veya sevmeyin haftada en az 10 kişiye sıralamıyor musunuz?

- Pişkinlikten yüzünün astarı dahi yırtılmış, mobbing ustası ve de ruh hastası müdürünüze ya da amirinize kininizi her gece haykırırken sabah kocaman bir gülümseme ile " Günaydın Efendim" demiyor musunuz?

- Karınızı/Kocanızı/ sevgilinizi aldatmıyor musunuz? -ki bu en adi hırsızlık benim gözümde. Bir insandan umutlarını ve hayallerini çalmak..

!!!

Listeyi çok uzatabilirim. Sizler de bir sürü ekleme yapabilirsiniz. Ben bu gün çocukların karşısına kurye olarak çıkmak ( Evet fark edebilecekler mi merak ediyorum. Belki de bir gün beni sobelerler) için kıyafet alış verişi yaparken bir kadın gördüm. Ruhunun hastalığı yüzüne yansımış, mutsuz ve de umutsuz bir kadın. Hiç adetim değildir, genelde kimsenin yüzüne bakmadan geçer giderim ama ayağıma takılan taş verdiği acıyla bizi göz göze getirdi. Sonrasında kendimizi dertlesirken bulduk.

***

Çaylarımızı yudumlarken ne kadar zengin olduklarından bahsetti. Parayla mutlu olunmuyor demek ki diye düşünürken aklımı alan cümleyi söyledi:

" Çok hastayım. Yakın zamanda öleceğim. Ve kocam ben ölür ölmez evlenmek için hazırlık yapıyor. "

EKİB-İ ŞAHANE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin