Bölüm 22: Ava Giden Avlanır

305 40 117
                                    

Görev başında tarzımı biliyorsunuz. Yine de ufak bir hatırlatma:

Telsiz-kulaklık konuşmaları sağ satırdan bayanlar baylar! Kaçırmayın derim fena goygoy dönüyor..

Çok uzun sürmeyecek yolculuğu uzun bakışmalar eşliğinde tamamlayan ikili, galerinin önünde duran limuzinden -oldukça- ihtişamlı bir şekilde indi. Kolunu uzatan Don Juan'a " Bir saniye" diyen Melike, şoför camına narince eğilip açılması için işaret etti.

Göz göze gelen iki kardeş gözleriyle kucaklaştılar.

" Beni ifşa edeceksin."

" Sanki tanıyacaklar. "

" Bu gün ve sonraki günler de. Ihmm..  ölmemeye çalış olur mu?"

" Onunla evlendiğini görmeden ölmeyeceğim Abi" 

Robin gülümsedi.

" Kardeşim onaylıyorsa, teklif etmeyi düşünebilirim."

" Ben değil şapşal, kendisi istediği için teklif etmelisin."

Don Juan'ın uyarı öksürüğü üzerine arkasına dönüp gülümsedi. Eliyle '1 dakika' diye işaret edip tekrar Robin'e döndü.

" Seni seviyor, hissediyorum"

" Beni değil Melike. Bora'yı seviyor. "

" Ben de Bora'yı seviyorum. Robinken pek çekilmiyorsun."

Göz kırpan Melike, galerinin kapısında bekleyen Don Juan'a doğru sakin adımlarla ilerleyip  bir kaç dakika önce kendisine uzatılan kola narince girdi.

*konuşma arapça geçiyor.

" Kocanı şoförünle mi aldatıyorsun sevgili eşim? "

" Yapma ama. O kadar aptal değilim. Bildiğim dalı kesmem sevgili eşim. Aslında fena fikir değil. Nasıl olsa sen de beni aldatacaksın "

" Umarım.."

" Ne konusuyor bunlar? Hiç bir şey anlamıyorum."

" Ben de anlamıyorum cennet papağanı. Umarım kavga etmiyorlardır. Bu onlar yüzünden batarsa ikisini de kovuğun balkonundan üç gün sallandırırım.

" senin içinden ne çıktı böyle? Sahra gibi bir salon hanımefendisi, içinde resmen Harley Quin saklıyormuş."

*gülüşmeler

Robin, ünlü öksürüğü ile varlığını belli edip konuşmaya direktiflerini vererek dahil oldu.

" Melike ve Don Juan sergiyi ilgiyle gezeceksiniz. Yaka kameralarınızdan eserleri takip edeceğiz. Gri Baykuş  size önceden belirledigimiz hakiki eserleri bildirecek. Onlarla ilgilendiğinizi fazlasıyla belli etmenizi istiyorum."

EKİB-İ ŞAHANE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin