Bölüm 24: Hesapta Olmayan

280 46 57
                                    

Sahra sessizce izledi el ele tutuşan Çetin ve Melike'yi. Biraz huzur çokça mutluluk duydu. Çetin'e sonunda aşkın kapılarının açılacağını görmek iyi hissettiriyordu.

" Gözümden kaçmadı Tilki hanım. Bu gece tüm gözler senin üzerinde olacak."

" Yanınızda sönük kalıyorum. Yine de fena sayılmam "

" vaaay, tilki mütevazılığı. Mikrofonlar sorunsuz çalışıyor. Görüntüleri de net alıyorum. "

" Kendime layık olmaya çalışıyorum cennet papağanı. "

" Fiyat listesi bende deyzemin gızı. İlk defa masadan katılıyorum göreve. Çok heyecan yaptım yav"

" Hesap işi senin Yiğido. Arttır dediğin an yükselticez. "

" Bana kaldıysak yandık ortağım. Ben kesin birbirine karıştırırım. Batmadan çıksak şu görevden."

*gülüşmeler

****

Sergi salonu ağır ama bir okadar da dengeli bir süslemeye sahipti. Her sey kararında ancak bir o kadar da ben pahalıyım diye bağırıyordu. Salonun girişine serilen kırmızı hali ve etrafında aynı kıyafetleri giyen güzel kadınlar, gelen her misafire birebir eşlik ediyordu.

Yaklaştıklarında kendileriyle ilgilenecek olan Ceylan, adının hakkını verircesine narin adımlarla bizimkileri karşıladı. Kendisine ilk elini uzatan Çöl Tilkisi oldu.

" Merhabalar Ceylan hanım. Ben Eren Serin. Bay ve Bayan Berekhat'ın hem tercümanı hem de danışmanıyım. "

" Öyle mi? Çok memnun oldum Eren Hanım. Öyleyse bu gece çoğunlukla sizinle birlikte çalışacağız."

" Büyük memnuniyetle. " kulağına doğru eğilip devam etti " Gerçekten Bay Affan'ın bahsettiği kadar güzelmişsiniz. "

Utanan Ceylan nazikçe gülümsedi. O esnada kendisini planlı bir şekilde çapkınca süzen Affan Berekhat ile göz göze geldiler. Don Juan aradığı fırsatı bulmuşçasına Ceylan'ın elini nezaketle öptü.

" Düşüyor, düşüyor.. Yürü be Don Juan'ım. Sana tav olmayacak kız yok "

Genç kadın biraz utangaç biraz cilveli bir edayla saçını kulak arkasına iterken kendisini yiyecekmiş gibi bakan Nesimi Berekhat'a döndü. Biraz daha çekinerek elini uzattı. Elini epey kavrayarak sıkan Melike, Sahra'nın dirseğini böğründe hissedince kendine gelmişti.

" Nasılsınız Ceylan?"

" Çok iyiyim Hanımefendi. Lütfen beni izleyin. Sizi masanıza kadar geçireyim."

Sahra önden giderken Don Juan bilerek biraz bekledi. Yeteri kadar uzaklaştıklarından emin olduğunda Melike'ye tek kaşını kaldırarak bakmaya başladı.

EKİB-İ ŞAHANE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin