Kalbi eğitmenin yolu var mıdır?
Neden mi soruyorum?
Kişisel merak...Hani beyin için bulmaca çözersin ne bileyim? Su doku olur, tangram olur bilemedin bin parçalı yap-boz yaparsın.
Ya kalp? Onu eğitip geliştirebilir misiniz? Genelde çok okuyan ve her konuda fikri olan bu yazar bu sefer savunmasız. Ki bu konuda yazılan adam akıllı bir makale ya da çalışmaya henüz denk gelebilmiş değilim.
Kalbin eğitimini kalbinden ekmek yiyenlere sormak lazım. O ekmek ki kalp tabağı temiz olanlara cennet hurması, çanağı balçıkla kaplı olanlara zıkkımın kökü olsa gerek.
Kalp, vücut evinin şımarık ve hayta çocuğu. Bir çocuğu ne kadar moda mod eğitip tam manasıyla dizginleyebilirseniz, kalbe de hüküm geçirmek o derece mümkün sanırım.
Içimizdeki küçük çocuk asla büyümeyecek. Eli yandıkça ateşe dokunmaya devam edecek. Mesele ekmeğini yiyeceğimiz çanağı temiz tutmakta. Yediklerimiz tatlı olsun da varsın elimiz kor ateşlerde yansın.
Robin başardı. Konuşmayı şüphe uyandırmadan bitirip yeni mal teslimatı için Çengel Ozan'ı ikna etti. Teslimat günü ayarlanan polis baskınıyla hem paralarını alacaklar hem de bir çok adamını içeri tıkmış olacaklar. Gururluyuz, mutluyuz!
Teslimat için 3 günleri var. Polis baskını için işlerini garantiye almaları gerekiyor. Bunun için de Kirli Şeref'in eski mesai arkadaşlarından bir polisle görüşmeleri gerekecek.
Bu Polis arkadaşa biraz yakından bakalım mı? Ekib-i Şahane tarzıyla tabii ki..
Adı: Çınar Karayolcu
Yaş: 29
Görev: Narkotik Şube /Komiser
Ekib-i Şahane ile iliskisi: Kirli Şeref'in ekip dışındaki en yakın arkadaşı. Daha önceki görevlerden birinde bir kez daha yardımcı oldu. Elbette ne olduğunu ve neye yardım ettiğini bilmeden. Ekipten sadece Don Juan Çetin ile karşılaştı. Don Juan Çetin'i gerçek kimliğiyle görmediğini söylememe gerek yok sanırım?
Medeni durum: Bekar
Kızlar Bora'yı dinlemek için hazırlanırken Kirli ve Don Juan, Çınar Komiser ile sözleşmişti.
Kirli Şeref yine aldığı bir duyumu arkadaşıyla paylaşmak ve sorumlu bir vatandaşın yapması gereken ihbarı yapmak amacıyla (!) Çınar'a ulaşıp bir buluşma ayarladı.
" Özlemiştim Çınar'ı. Kafa çocuk."
" O da seni sordu yemek yiyelim diyince. Kerem istanbuldaysa mutlaka getir dedi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKİB-İ ŞAHANE
FantasyEski masalların modern uyarlamalarını sever misiniz? Bu hikâyede Kendini Robin Hood diye tanıtan gizemli bir liderin İstanbul ekibinin hem komik hem de aksiyon dolu maceralarını okuyacaksınız. Aslında kendileri bile birbirini tam tanımayan 4 kişi...