Bölüm 23: Yalan Çamurunda Yuvarlanıyoruz..

337 43 136
                                    

"Hazır mısınız baloya? "

Baloya nasıl hazır olunurdu? Melike kendine burun kıvırdı. Ne kadar yabancısı olmuştu bu tarz şeylerin?

Hayatını hiç ettiği zamanlardan sonra resmen evrim geçirmiş, daha erkeksi takılmaya başlamıştı. Şimdi yeniden emeklemeye başlamış gibi hissediyordu.

Don Juan Çetin havalı  bir şekilde " Ben her zaman hazırım bebeğim " dediğinde gıpta ile izledi öz güvenini. Öyle ya! Onun işi buydu. Öz güvenli ve her koşulda hazır olabilen bir çapkın.

Abisi bunun için Ona para ödüyordu sonuçta. Aslında Don Juan'ın genel havasının da ne yazıkki böyle olduğunu biliyordu. Başka bir ortamda karşılaşsalar farkında  bile olmazdı  mesela. Onun avı sayılabilecek türde bir kadın değildi çünkü.

Don Juan için kadın bile değildi. Kadın cinsi için bir hakaret olduğunu söylemişti geçenlerde.

Daha tam iyileşmemişken abisi ekipten bahsetmişti. Üyeleri tek tek gösterip ailesinin bir parçası gibi hepsi hakkında heyecanla nasıl durmadan konuştuğunu düşündü. Don Juan'ı gördüğünde kalbinin küçük bir kuş gibi göğüs kafesinde deli gibi çırpınmıştı.

Hayata küsmüşken gözlerini gördüm. Ruhsuz bakışları, çapkın gülüşü, göklere çıkmış egosu ile tam bir kadın düşmanı. Ben de şu an kadınlığı düşmanım zaten!

Onun dikkat çerçevesinin içinde olamazdı. Fiziksel özelliklerine baktığında o çerçeveden taşardım herhalde diye iç geçirdi.

O benim için fazla iyi

O benim için fazla ama çok fazla iyi..

Gri Baykuş'un kocaman gözleriyle burnunun  ucunda durduğunu görünce irkildi.

" Neden bu kadar sessizsin? Balo demek yeni kıyafetler, saç ve makyaj demek! Lütfen biraz mutlu olmuş gibi yapamaz mısın? "

Zoraki bir sırıtma yerleştirdi suratına. Içinden yeterli olması için dua ediyordu.

Olmadı..

" Gerçekten mi? Elinden bu kadarı mı geliyor?"

Gri Baykuş'un çocuksu serzenişine ne diyeceğini bilemedi. Aynı zoraki sırıtma yerinde duruyordu işte.

" Kabız olmuş gibi bakıyorsun Melike"

Hah! Don Juan'ın kendisine bakış açısını özetleyen cümlesi tuzu biberi oldu, hadi bakalım.

" Fikir beyan etti bi tarafımın Juanı"

" İyiliğin için söylüyorum kızım. Altın değerinde tavsiyeler bunlar. İşin erbabından alıyorsun üstelik. Gülüşünü değerlendirmem için  buradan Sakaryaya kadar sıra olabilecek kadınlar var."

Var değil mi? Var tabi.. Kör olasıcalar! Niye varlar?

" Ben o kadınlardan değilim at kafası. İçinde tut fikirlerini "

Karşılığını beklerken sıradaki lafını hazırlıyordu. Don Juan atışmak yerine bozulmuş gibi bir bakış attı.

" Öyle mi? Peki"

Küskün bakışlara dudaklarını yamultarak karşılık verdi. Ne güzel barış imzalamışlardı. Ne oldu şimdi? Üstelik Çetin konuyu uzatmadan pes etmişti. Küskün bakışlar da çabası..

EKİB-İ ŞAHANE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin