" Yatağın sağı benim!"
" Hayır benim!"
" Sabah solumdan kalkarım, tüm gün çenemi ve huysuzluğumu çekersin Çetin!"
" Ha bu gün sağından kalkmış halin bu, öyle mi?"
Melike göz devirmekle yetindi. Sol tarafta yatmaktan nefret ettiğini, rehabilitasyon merkezinde kaldığı zamanlarını hatırlattığını söyleyememişti. Sağa dayalı yatakların solundan adım attığı her sabahı nasıl nefretle andığını anlatamazdı. Hoş anlatsa da karşısındaki düz mantık ukala anlar mıydı?
Melike'ye göre erkekler kendi içlerinde onlarca sınıfa ayrılabilir. En nefret ettiklerini son üç sınıf diye nitelendirir.
1. Sınıf: Odunsallar
Onlar, duygu yoksunudur. Bırak kadın ruhunu hiç bir canlının hissiyatını anlamayı denemezler. Deneseler de başarılı olmayacakları kesindir. Hepsi aynı ormanın mahsulüdür sonuçta!
2. Sınıf: Çenebazlar
Çenebazların çenesi ancak öldüklerinde kapanır. Kadın dırdırı tabirine tepki olarak yaratılmıştır hepsi. Konuşurken lafın nereye gittiğini bilmediklerinden, karşı taraf kırıldığı için yersiz bir egoya bürünüp 'karşımdaki aptal ben akıllı olduğum için beni anlamıyor' ayağına konuşmaya devam ederler.
3. Sınıf: Kör olasıcalar
Bu kör olası mahluklar egoisttir. Allah vergisi yakışıklılık ve karizmayı kibir içinde kullanan ukalalar olarak tanımlanabilirler. İnsanlarla hele de kadınlarla alay etmeye ve eleştirmeye meyillidirler. Güzellik gibi göreceli bir kavramı tek tornadan çıkması gerekiyormuş gibi 36 beden ama büyük göğüslü, yuvarlak ve geniş kalçalı kadınlara yapıştırmaya bayılırlar. Oysa her kadın güzeldir. Kiminin gülüşü kiminin bakışı kiminin hoş sesi..
İster 36 beden ister 46 ne fark eder? İster büyük göğüslü ister düz kalçalı olsun neyi değiştirir bu?
Kör olasıcalar bunu görmekten acizdirler. Bu yüzden Odunsallardan duygusuzluğu, Çenebazlardan da yersiz egoyu alarak listenin en dibinde kalmaya mahkumdurlar!
Listenin en tepesinde ailesinden kalan tek miras, abisi vardır. Abisi hem anne hem baba hem abidir. Canı yansa ilk o ağlar Melike için. Uyuşturucuya bulaştığı dönem yine elinden tutup çıkaran abisidir.
Abisi birincidir, tektir ve en sevilesi erkektir.
Diğerlerinin topunun köküne kibrit suyu anasını satayım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKİB-İ ŞAHANE
FantasyEski masalların modern uyarlamalarını sever misiniz? Bu hikâyede Kendini Robin Hood diye tanıtan gizemli bir liderin İstanbul ekibinin hem komik hem de aksiyon dolu maceralarını okuyacaksınız. Aslında kendileri bile birbirini tam tanımayan 4 kişi...