Çok Tilkisi, Janset Karaçaylı kimliği ile Mutlu İnşaatın ticari danışmanlığını yapmaya başlayalı tam 1 hafta olmuştu..
Burcu Birkan'la aralarında soğuk rüzgarlar esse de Kemal Soylu'nun beğeni dolu bakışları ve sürekli ofisine gelmek için bahaneler bulması işlerin planlandığı gibi gittiğinin göstergesiydi.
Gri Baykuş Robin'in istediği dergileri tek tek ayarlamış ve büyük ustalıkla basımını gerçekleştirmişti. Hangi dergiler mi? Aaa size bahsetmedim mi? Hay Allah! Durun, tamam hemen kısaca anlatıyorum:
Şimdi bizim Kirli ve Don Juan, italyan bir firma olarak ihale için Mutlu inşaata teklif getirecekti ya. Hah! Işte bu ikili basında yer almazsa, bizinısss(!) dergilerinde boy boy fotoğrafları ve makaleleri efendime söyleyeyim röportajları olmazsa Kemal Soylu yutar mı zokayı?
Hep bir ağızdan " Yutmaaaaaz" dediğinizi duyar gibiyim. Işte bizim renkli kafa Gri Baykuş ne kadar popüler iş dünyası ve magazin dergisi varsa hepsinin birer demo kopyasını hazırladı eski kalpazanlardan ( hakkında pek bilgi vermedim ama evet kalpazanlık ve sahte belge basımı gibi işlerden de anlıyor) Don Juan Çetin bir güzel bastı. Paketledi ve dağıtıma hazır duruma getirdi. Kime gidecek bu dergiler?
Mutlu İnşaat'ın biricik ticari danışmanı Janset Karaçaylı hanımefendiye. Iyi bir ticari danışman tüm dergilere abone olur ve tüm şirketin önünde " Ah işte dergilerim gelmiş. Bakalım bu ay iş dünyasında ne gibi atılımlar var?" diyerekten dergilerini teslim alır değil mi? Sonrasında Süpriiz! Kemal Bey'e koşar ve bomba haberi verir. İtalya'nın en genç iş adamlarından biri ortak aradığı için Türkiye'ye gelmiştir ve Mutlu inşaat Almanya'da ki ihale için bu balığı kaçırmamalıdır. İşle Janset işle! Kemal denen kart zamparayı bu ortaklık için işle..
Neyse biz devam edelim..
Bu arada fotoğraf çekimlernde Don Juan Çetin ve Kirli Şeref tüm ekibi gülmekten kırıp geçirdi. Tüm fotografları Çöl Tilkisi ve Gri Baykuş çekti.
Tamam sustum. Konuya dönüyorum.
Kirli Şeref ve Don Juan Çetin sanki otelde kalıyormuş gibi sürekli Taksim ve İstiklal'de takılıp turist edasıyla geziyorlardı. Hani görmeyen varsa görsün diye. Gri Baykuş ise dergileri, teslim edecek olan Kargo görevlisine vermişti. Görevlinin şapkasından görünmeyen gözleri yine dikkatlerden kaçmıyordu ama üzerinde düşünmediler.
Yer: Mutlu inşaat
Saat: Sabah 10.21
Janset Karaçaylı tüm vücudunu saran mavi elbisesiyle kahve stadının önünde arz-ı endam ediyordu. Ara sıra yanına kahve almaya gelen şirket çalışanları ile sohbet ederken gözü bir yandan da kapıdaydı. Robin'in görevlendirdiği kargo çalışanı dergileri getirecek ve planın ikinci basamağını başlatmış olacaktı.
Burcu Birkan ve Kemal Soylu tamamı cam ile kaplı şeffaf ofiste Almanya'da ki ihale için hazırladıkları şemaları incelerken, Kemal soylu'nun gözü ara sıra Janset' e takılıyordu. Eli belinde hafif sağa doğru belini kıvırarak kahve standına yaşlanmış esmer afet güzel ela gözlerini süzerek karşısındaki arkadaşıyla konuşuyordu. Kemal Soylu iç çekti.
" Sorun ne Kemal?"
" Sorun filan yok Burcu. Seni dinliyorum"
" Bir hâller oldu sana. İç çekmeler göz süzmeler filan? "
" İşimize bakalım lütfen. Hem şirkette bana direk adımla seslenmen doğru değil. Etraftakiler anlasın mı istiyorsun?"
" Kimler mesela? Hayır yani şirkette bizi bilmeyen biri var mıdır sence? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKİB-İ ŞAHANE
FantasyEski masalların modern uyarlamalarını sever misiniz? Bu hikâyede Kendini Robin Hood diye tanıtan gizemli bir liderin İstanbul ekibinin hem komik hem de aksiyon dolu maceralarını okuyacaksınız. Aslında kendileri bile birbirini tam tanımayan 4 kişi...