Başlama tarihinizi bırakınız, lütfen. 26.03.2019.
***
0533...: Ay kız! Bizim okulda çok salak var, dayanamıyorum.
0533...: Ay Yalııııığğğğnnnn!
0533...: Dedikodu var! Koş ulan!
Yalın: Noluyo amk!
0533...: Terbiyesiz!
Yalın: Sen kimsin lan?!
0533...: Lanlı lunlu konuşma oğlum benimle!
Yalın: Lan hem bana mesaj atıyorsun, hem de atar yapıyorsun. Bu nasıl iş ulan?!
0533...: Sanane lan nasıl işse!
Yalın: Sakinim.... sakinim... Kimsin lan sen?!
0533...: Bu nasıl sakinlik yiğidim? Ara beni.
Yalın: Lan okuldan biriysen, ağzına sıçarım.
0533...: Ya ne ağzı bozuksun sen!
Yalın: Beğenemedin mi gülüm?
0533...: Dağ ayısı!
Yalın: Eee? Kimsin?
0533...: Kız onu boşver. Okulda neler neler oldu! Bizim sınıftaki sarı çiyan var ya?
Yalın: Ay ne diyorsun ayol?! Eee? Anlat kız anlat!
Yalın: Sabrımı sınama, kimsin?
0533...: Aga be... bugün bana yakıyoruz. Çekirdek bitmiş. Hemen bakkala gitmem gerek.
0533...: Bu arada,
0533...: Mutlu yıllar Yalın. 2019'a benle girdin. Benle devam et. Tamam mı koçum?
***
Sonradan yazılan bir uyarı: Gençler kitabı birkaç defa okuyanlara söylemek istiyorum. Tekrar tekrar kitabı okumanız çok güzel gerçekten. Ama spoi vermeniz bazıları açısından rahatsız edici. Bu nedenle final kısmında da belirttiğim gibi spoi verenlerin yorumlarını siliyorum. Kimsenin hevesini kırmayalım, lütfen :')
Sonradan yazılan ikinci uyarı: Sizi anlıyorum. Okunmak istiyorsunuz. Ama bunu burdaki okurların yorumlarının altına yazmayın. Cidden sorun oluyor. Rahatsız oluyor çoğu kişi. Ben rahat rahat yorum yapamayacak mıyım diyorlar. Gidip özelden yazın lütfen, yorumlara değil. Rahatsız olanlar olduğu için, yaptığınız bütün reklamları sileceğim. Benlik sıkıntı yoktu ama artık sorun olmaya başladı. Umarım bir gün istediğiniz gibi okunursunuz.
Üçüncü uyarı: Başka kitaplardan veya karakterlerden benim hikayemde bahsederseniz o yorumları da sileceğim. Bu da bir reklam ve bana yapılan saygısızlık. Anlayışınız için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çekirdek | Texting ✔
HumorÇekirdek ile kolanın tadı, 1.55'lerin yeri ayrı. *** Başlangıç tarihi: 26.03.2019