Bab 37

23.7K 1K 50
                                    

Kepala nya sedikit sakit. Mata nya di buka perlahan apabila terasa ada sesuatu yang sedang bermain rambut nya.

Ixora membuka mata nya, senyuman nya terus terukir sehingga ke telinga. Wajah nya ditekup di sebalik comforter. Peristiwa malam semalam kembali segar dalam ingatan nya. Ixora malu.

Mikhail senyum nipis. Dia suka melihat Ixora malu. Nampak comel! Mikhail mencium rambut Ixora. "Morning sayang." Bisik Mikhail.

Ixora mendongakkan kepala nya berhadapan dengan Mikhail. "Min penat!" Ucap Ixora.

"Sorry, abang buat kuat sangat ke?" Soal Mikhail.

Ixora mengerutkan dahi nya. Wajah nya masih membahang apabila Mikhail mengungkit lagi perkara malam tadi. "Diam la." Ixora memusingkan tubuh nya kerana masih malu.

Mikhail terus menarik Ixora dalam pelukan. Tubuh Ixora dibungkus dengan comforter di leraikan perlahan tanpa Ixora sedar.

Ixora merasa Mikhail menyeluk tangan ke dalam comforter tu. "Mika, no!" Larang Ixora keras. Celang kangkang nya terasa sakit lagi kerana malam semalam. Sudah di beri amaran oleh diri nya, tapi Mikhail tetap meneruskan. Geram betul!

Mikhail mencium leher Ixora daripada belakang yang terdedah tanpa seurat benang. Dikucup perlahan di bahagian titik kelemahan Ixora. Tangan nya mencari perut Ixora untuk mengusap.

"Mi... mika... stop... stop it!" Ixora cuba meloloskan diri dalam pelukan Mikhail. Lemas diri nya apabila dalam pelukan Mikhail. Setiap kucupan dan belaian Mikhail membuatkan diri nya selesa dan sukar untuk menolak.

Mikhail ketawa kecil. "I think, we'll make two round. Ready sayang!" Bisik Mikhail.

Ixora menjerit kecil apabila Mikhail terus menerkam nya diri nya. Eeyy! Nakal nya!

💙💙💙💙💙💙💙💙

Tengku Farisha membuka mata nya. Dia melihat sekeliling, seperti sebuah bilik. Tapi bilik siapa? Ni bukan bilik nya sendiri.

Tengku Farisha menguap cuba mengingati perkara malam semalam. Amin... ha? Mata nya terus bulat apabila dia terus ingat malam semalam.

Yeah, dia berada di rumah Amin. Tengku Farisha melihat badan nya. Lengkap berpakaian semalam. Dia menghembus lega. "Farisha! Kenapa kau tidur time tengok movie! Bodoh nya kau!" Tengku Farisha mengetuk kepala nya kerana tindakan bodoh nya.

Pintu bilik di buka membuatkan Tengku Farisha terkejut. Dia terus melompat di atas katil. Amin masuk ke dalam bilik dengan memakai tuala paras pinggang saja.

"Morning! Jom breakfast." Ujar Amin yang berjalan ke closet.

Tengku Farisha menjeling tajam ke arah Amin. "Kau buat apa malam tadi huh?" Soal Tengku Farisha.

Amin hanya diam. Dia mengambil pakaian nya di dalam closet. "Tak kan tak  ingat?" Soal Amin.

Tengku Farisha terus berdiri dan mendekati Adam. "Kau... kau buat apa dekat aku? Kenapa aku boleh ada dekat sini?" Tengku Farisha marah. Dia ingin mendapat kepastian daripada Amin.

Amin memusingkan tubuh nya menghadap Tengku Farisha. Terserlah badan tegap Amin yang terdedah ditambah air yang mengalir di celah-celah otot Amin membuatkan Tengku Farisha terus tidak keruan.

"Aku... buat apa dekat kau?" Amin senyum sinis.

Tengku Farisha mengetap gigi nya. Baru saja dia ingin memukul Amin, terus Tengku Farisha menutup mata cepat-cepat dan menjerit apabila Amin sesuka hati saja menanggalkan tuala di depan nya.

"Bodoh la! Miang, tak guna punya lelaki." Jerit Tengku Farisha. Dia terus berlari keluar daripada bilik daripada perkara lain pula nanti terjadi pada diri nya.

The King Of Aarayan (Completed)Where stories live. Discover now