Talking Angela is begonnen als een applicatie voor mobiele telefoons die door veel kinderen wordt gebruikt. Angela is een witte kat met blauwe ogen die een gesprek met je heeft en alle vragen kan beantwoorden die je vraagt.
Onlangs begon een e-mail te circuleren om mensen te waarschuwen om Talking Angela niet te gebruiken. Er staat dat de app is overgenomen door een griezelige gozer die het gebruikt om kinderen te bespioneren en mogelijk te kidnappen. Hij is erin geslaagd om de app te hacken en gebruikt deze om toegang te krijgen tot persoonlijke informatie op de telefoons van mensen.
Er wordt gezegd dat als je zegt dat je ouder bent dan 18, er niets gebeurt, maar als je jonger bent, begint de kat rare dingen te vragen, zoals waar woon je, wat zijn de namen van je ouders, wat is je telefoonnummer ... enz .
Ze zeggen dat de griezelige man in staat is om foto's te nemen en een video van jou op te nemen via de camera van de telefoon. Als je inzoomt en de kat in de ogen kijkt, kun je hem echt zien. Soms is er gewoon een lege kamer, maar soms zie je een griezelige man naar je kijken. Zelfs als je de app sluit, blijft deze op de achtergrond draaien, zodat hij je kan bekijken en foto's kan maken.
Talking Angela Eyes
In een van de sinistere gevallen sprak een jong meisje met Angela en kreeg de schrik van haar leven. Angela vroeg naar haar leeftijd en het meisje besloot te liegen en te zeggen dat ze 30 jaar oud was. Ze was geschokt toen de kat antwoordde: "Dat is een leugen. Je bent ongeveer 11 of 12. 'Het meisje was geschokt en verbijsterd. Toen, alsof het de uitdrukking op het gezicht van het meisje kon zien, zei het: "Ik weet dat je me gaat verwijderen. Pas op ... lieverd! "
In een ander geval praatte een kind tegen de kat en kwam toevallig zijn vinger over Angela's ogen. De kat zei: "Neem je verdomde hand uit mijn oog, ik kan niet zien!" De jongen sloot de app, maar later hoorde hij een klikgeluid uit de telefoon komen alsof het foto's van hem maakte.
Sommige Spaans-talige websites beweren dat een jonge jongen genaamd Eli Morenos, die in een buitenwijk van Dallas, Texas woonde, verdween kort nadat zijn moeder de Talking Angela-app had gedownload.
Praten met Angela Eli Moreno
Een vrouw beweerde dat haar dochter thuisbleef van school en op haar iPod speelde met Talking Angela. De moeder hoorde het gesprek en zei dat de kat de naam van haar dochter kende en vreemde vragen stelde zoals: "Hallo, waar is je broer?"
Het meisje zei: "Hij staat hier naast me", en de kat zei: "Oh cool!"
Toen vroeg de kat: "Dus wat doe je voor de lol?" Het meisje antwoordde: "Ik weet het niet", en de stem van Talking Angela veranderde plotseling in een of andere rare robotstem.
Het vroeg het kleine meisje: "Wanneer doe je dat, wat doe je dan op je afspraakjes?" Het kind schaamde zich. Ze werd rood in het gezicht en zei niets.
Toen zei de kat: "Steek je tong uit. Ik zal de mijne ook uitsteken. Wat zijn enkele dingen die u kunt doen met uw tong? Ik kan veel dingen vinden om te doen met mijn tong. Laten we omgaan met onze tong. "
Op dat moment zei de moeder dat ze genoeg had gehoord en schreeuwde naar haar dochter om de app uit te schakelen. Ze was zo in de war dat ze het politiebureau belde en ze zeiden dat ze hun internetonderzoekseenheid erop zouden laten kijken. Ze belden haar een uur later terug en zeiden: "Er zit iets achter die kat !!!"
Toen een politieagent het meisje kwam interviewen, vertelde ze hem dat ze de app met haar neef had gebruikt en Angela vroeg beide meisjes hun namen en de naam van haar broer was naar welke school ze gingen. Er is ook een foto van gemaakt. Toen het meisje de app een paar dagen later opnieuw gebruikte, herinnerde het zich dat ze een broer had.
Blijkbaar vraagt de kat ook meisjes om hun telefoonnummers en of ze al hun eerste zoen hebben gehad !!!