penvrienden/voetafdrukken

78 6 0
                                    

Ik heb dit verhaal nooit gedetailleerd moeten uitleggen om het van begin tot eind te verklaren, maar het is echt en het overkwam mij toen ik net zes jaar oud was.

Als je je oor tegen het kussen drukt in een stille kamer, kun je je eigen hart horen. Toen ik een kind was, klonk die ritmische en verdronken slag als zachte voetstappen op een tapijtvloer. Bijna elke nacht - momenten voordat ik in slaap viel - hoorde ik deze voetstappen en werd ik geschrokken van mijn toestand van bewusteloosheid, gealarmeerd.

Ik woonde heel mijn jeugd bij mijn moeder in een bescheiden wijk die in een overgangsfase verkeerde - mensen uit lagere economische lagen waren geleidelijk in beweging en mijn moeder en ik waren die mensen. We woonden in het soort huis dat je zou zien worden vervoerd in twee stukken op interstate snelwegen, maar mijn moeder zorgde goed voor het. Er was een uitgebreid bos dat de buurt omringde, waar hij gedurende de dag speelde en verkende; Maar 's nachts, zoals gebruikelijk, zien dingen er voor een kind sinister uit. In combinatie met de aard van ons huis, genereerde dit genoeg ruimte in mijn geest voor denkbeeldige monsters en onontkoombare scenario's die mijn gedachten verteerden telkens wanneer ik werd gewekt door de voetstappen.

Ik vertelde mijn moeder over de voetstappen en ze zei dat ik me gewoon dingen voorstelde. Ik heb zo lang volgehouden dat hij met een druppelaar in mijn oren spoot om me gerust te stellen, omdat ik dacht dat dat me zou kunnen helpen. Natuurlijk deed hij dat niet. Ondanks alle zorgen en voetstappen, was het enige vreemde dat gebeurde dat ik af en toe wakker werd in het bed onder het bed, hoewel ik in de vorige hierboven in slaap was gevallen. Maar het was niets heel vreemds, want soms stond ik op om te plassen of iets te drinken te brengen en ik ging op het bed beneden liggen (ik was enig kind, het deed er niet toe). Dit gebeurde een of twee keer per week, maar wakker worden in het bed beneden was niet zo eng.

Op een nacht werd ik niet wakker in het bed beneden. Ik had de voetstappen gehoord, maar mijn droom was te diep om me wakker te maken, en toen ik dat deed, was het niet vanwege het geluid van voetstappen of een nachtmerrie, maar omdat ik het koud had.

Toen ik mijn ogen opendeed, zag ik sterren. Ik was in het bos. Ik ging onmiddellijk zitten en probeerde te begrijpen wat er gebeurde. Ik dacht dat ik droomde, maar het voelde niet haalbaar, hoewel hetzelfde gold om in het bos te verschijnen. Er lag een leeggelopen zwembad voor me, eentje in de vorm van een haai. Dit verhoogde alleen maar de perceptie van het surrealisme, maar na een tijdje leek het erop dat ik niet wakker werd, omdat ik niet sliep. Ik stopte om me te oriënteren, maar ik herkende dat bos niet. Ik speelde de hele tijd in het bos bij mijn huis en ik kende het heel goed. Als dat niet hetzelfde bos was, hoe zou het eruit komen? Ik deed een stap en voelde een bonzende pijnscheut schieten in mijn voet; Ik strompelde terug naar waar ik lag. Ik was op een doorn getrapt. Met het licht van de maan kon ik zien dat ze overal waren. Ik keek naar mijn andere voet en vond het prima. In feite was elk deel van mij dat. Ik had geen kras op mijn lichaam en was ook helemaal niet vies. Ik huilde een tijdje en toen stond ik weer op.

Ik wist niet welke richting ik op moest gaan; Ik heb er een gekozen. Ik weerstond de drang om te schreeuwen omdat ik niet zeker wist of ik gezocht wou worden door wie - of dat allemaal - in de buurt loerde.

Ik heb uren gewandeld. Ik probeerde in een rechte lijn te lopen en probeerde mijn stappen te corrigeren telkens ik omwegen nam, maar ik was een kind en ik was bang. Er was geen gehuil of geschreeuw, en slechts één keer hoorde ik een geluid dat me bang maakte. Het klonk als een huilende baby. Nu denk ik dat het misschien een kat was, maar het maakte me in paniek. Ik rende, spartelde in verschillende richtingen om lommerrijke struiken of ingestorte bomen te vermijden. Ik concentreerde me te veel op de grond, omdat mijn voeten op dat moment in slechte staat verkeerden. Ik concentreerde me te veel op waar ik op stapte en niet genoeg op het pad waarnaar ik mijn voetsporen voerde. Minuten nadat ik het huilen had gehoord, zag ik iets dat ik in een wanhoop voelde die ik tot dan toe niet had meegemaakt: het zwembad dobberde.

Ik was een paar meter van waar ik begon. Dit was geen magie of enige vorm van bovennatuurlijke vervorming van de ruimte; Ik was verloren. Ik had niet overwogen hoe het kwam dat ik in het bos verscheen, mezelf afleidde door het te verlaten. Maar teruggaan naar het begin deed mijn gedachten stromen. Ik wist niet zeker of dit mijn bos was, ik hoopte maar dat het zo was. Had ik in een grote cirkel rond die plek gelopen, of was ik op de een of andere manier naar binnen gegaan en achteruit gegaan? Hoe zou het eruit komen? In die jaren dacht ik dat de North Star de helderste ster was, dus ik zocht naar de helderste ster en volgde die.

Uiteindelijk werd de scène meer vertrouwd. Ik wist dat ik was vertrokken toen ik "de put" zag (een vuilput waarin mijn vrienden en ik modderoorlogen hadden). Ik was heel langzaam gaan lopen omdat mijn voeten brandden, maar ik was zo blij om dicht bij huis te zijn dat ik wendbaar was met een trage draf. Toen ik echt het dak van mijn huis zag, slaakte ik een zwakke zucht en versnelde mijn tempo. Ik wilde gewoon thuis zijn. Hij had al besloten dat hij niets zou zeggen, omdat hij geen idee had wat hij moest zeggen. Ik zou het huis op de een of andere manier binnengaan, mezelf reinigen en gaan slapen.

Mijn hart zonk toen ik de hoek omsloot en mijn huis vollediger zag. Alle lichten waren aan. Ik wist dat mijn moeder wakker was en ik wist dat ik moest uitleggen of proberen uit te leggen waar ik was geweest. Mijn reis daalde af naar een draf, die werd omgedraaid naar een wandeling.

Ik zag haar door de gordijnen heen schijnen, en hoewel ik me zorgen maakte over hoe ze me zou rechtvaardigen, hield dat me tegen importen. Ik deed nog een paar stappen naar de portico, legde mijn handen op de knop en draaide hem. Vlak voordat ik de deur met beide handen op de knop duwde, grepen enkele armen me en trokken me terug. Ik schreeuwde zo hard als ik kon: "MAMMA! HELP ME! ALSTUBLIEFT, MAMMA! " Het gevoel zo dicht bij huis te zijn en er vervolgens fysiek uit te worden gesleurd, vervulde me met een soort van angst die na al die jaren onbeschrijfelijk is.

De deur was verwijderd geopend, en een sprankje hoop aan mijn hart versnelde. Maar het was niet mijn moeder, het was een man, en het was enorm. Ik trok schoppen en apuñeteaba kin van deze persoon die me terwijl het proberen om te gooien in de tegenovergestelde richting van de persoon die zojuist mijn huis had verlaten. Ik was bang, maar ik was woedend. «Laat mij gaan! Waar is mijn moeder? Waar is mijn moeder? Wat heb je haar aangedaan ?! " Toen mijn keel begon me te storen en ik ademde een nieuwe adem, werd ik me bewust van het geluid dat aanwezig was langer dan ik had gezien, "Schat, kalmeren, alstublieft. Ik heb jou ». Het klonk als mijn moeder.

De armen verminderden hun greep en lieten me op de grond achter. Het licht van de portiek stopte niet meer met de man die op ons af kwam, waardoor ik zijn kleren kon opmerken: hij was een politieagent. Ik draaide me om en gaf een gezicht aan de stem achter me en zag dat het mijn moeder was. Alles was in orde. Ik begon te huilen en we gingen met z'n drieën terug naar huis.

- Ik ben zo opgelucht dat je thuis bent, schat. Ik was bang dat ik je nooit meer zou zien.

Op dat moment huilde ze ook.

- Sorry, ik weet niet wat er is gebeurd. Ik wilde gewoon hierheen komen. Het spijt me

- Het komt goed. Doe het gewoon niet nog een keer. Ik weet niet zeker of mijn kin zal kunnen weerstaan ​​... "Er kwam een ​​lichte lach uit tussen mijn snikken, en ik glimlachte een beetje.

- Sorry sorry dat ik je heb geraakt, maar waarom moest je me zo grijpen?

- Ik was bang dat je weer zou weglopen.

Uw verduidelijking bracht me in de war.

- Wat bedoel je?

'We hebben een briefje op je kussen gevonden,' zei hij, wijzend naar een stuk papier dat de politieagent over de tafel gleed.

Ik pakte het briefje op en las het. Een ontsnappingsbrief. Hij zei dat hij ongelukkig was, en ze nooit wilde haar of mijn vrienden weer te zien. De officier wisselde een paar woorden met mijn moeder op de veranda terwijl ik de brief inspecteerde. Maar zelfs als hij soms naar ging de badkamer 's nachts en niet herinneren, of zelfs als ik kon zijn gegaan naar het bos op mijn eigen ... zelfs als dat waar was, alles wat ik zat te denken om dit punt was: "Dat is niet hoe ik mijn naam schrijf ... heb ik deze brief niet geschreven ».

===============

Creepypasta'sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu