1.Bölüm🍒"Yeni Çocuk"

3.8K 168 123
                                    

Bu gün okulun ilk günü ve kankam Lee Eun Sang'ı çok özledim. Yaz tatili için Türkiye'ye gittiğim için bana çok kızgındı ama eminim o da beni özlemiştir.

Koşa koşa okula gittim ve hemen sınıfa çıktım. Sınıfa çıktığımda gözüm hemen Lee Eun Sang'ı aradı ama onu göremedim yüzümü somurtup tam yerime geçecekken arkamdan biri beni korkuttu ve yerimde sıçradım arkamı döndüğümde ise karşımda bir adet Lee Eun Sang duruyordu. Hemen ona sarıldım ve konuşmaya başladım.

Y/N: Eun Sang seni burda bıraktığım için özür dilerim, seni çok özledim.

Eun Sang: Ben de seni çok özledim. Bir daha beni burada bırakırsan korkutmakla kalmam haberin olsun.

Y/N: Barıştık mı?

Eun Sang: Küsmedik ki sadece sana bir az dargındım.

Eun Sang'a gülümseyip yerime geçtim. Cam kenarında arkalarda ve tek oturuyordum. Eun Sang ise benim önümde.

Ders başlamıştı ve Kim Woo Shim hoca içeri girdi ve tüm sınıf birden alkışlayıp ıslıklar çalmaya başladık. Çünkü Shim hoca genç bir öğretmen olduğu için bizim dilimizden anlıyordu ve bizim sınıf öğretmenimizdi.

Shim H.(hoca): Tamam çocuklar teşekkür ederim. Biliyorsunuz ki bugün okulun ilk günü ve aramıza katılan yeni bir öğrenci var.

Herkes şaşkın ve meraklı bir şekilde "Kim acaba?" diye birbirine bakıp soruyordu. En sonunda Kim Jong Suk parmak kaldırıp soru sordu.

J. Suk: Hocam bu arkadaş başka bir sınıftan mı yoksa başka bir okuldan mı geldi?

Shim H.: Başka bir okuldan Jung Suk şimdi arkadaşınızı içeri çağrıcağım geri kalanını siz tenefüste konuşursunuz. İçeri gel Kim Taehyung!

Hocanın çağırması ile içeri uzun boylu hafif uzun saçlı bir çocuk girdi.

Shim H.: Kendini tanıt Kim Taehyung.

Tae.: Merhaba ben Kim Taehyung. Umarım hepinizle aramız çok güzel olur.🙂

(Not: O an ki yüz ifadelerini emojiler ile belirteceğim. Örneğin Taehyung burada o sözleri söyledikten sonra gülümsedi.)

Çok cana yakın bir çocuğa benziyordu.

Shim H.: Y/N'nin yanına geçebilirsin.(Diyerek beni gösterdi)

Ben ise gözlerimi kocaman açmış hocaya bakıyordum.

Herkese merhaba ben wattpade ilk defa kitap yüklüyorum bu yüzden acemiyim. Yazım hatalarım varsa affedin. Umarım beğenirsiniz. Beğendiyseniz vote vermeyi unutmayın.

Bu arada kıza bir ad koyayım mı yoksa böyle mi kalsın? Eğer koy diyorsanız Türkçe mi olsun yoksa Korece mi? Ve kızın adı ne olsun? yorumlara yazarsanız sevinirim.
❤️❤️❤️

KOMŞUNUN OĞLU KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin