...

238 21 5
                                    

Chciałam powiedzieć,a raczej napisać,że rozdziałów nie będzie przez pewien czas, z moich powodów osobistych. Mam nadzieję,że nie jesteście w żaden sposób za to źli na mnie. Ja też jestem człowiekiem, mam różne problemy i sprawy prywatne więc proszę uszanujcie to. Jeżeli chodzi o czas zawieszenia książki, nie jestem w stanie tego dokładnie określić na chwilę obecną...Ale myślę, że góra miesiąc,może przed świętami napiszę jakiś krótki rozdział. Zapewne nie chce wam się tyle czekać, ale tak jak już wspominałam,ja też jestem człowiekiem. Zakładam z góry, że przez czas zawieszenia trochę ubędzie mi czytelników,ale myślę też, że trochę przybędzie, a przynajmniej mam taką nadzieję. .

Btw, czy wam ta książka się w ogóle podoba? Bardzo spadła aktywność, co jest do zauważenia. Nie wiem czy mam dalej pisać skoro nie dostaje w ogóle komentarzy odnośnie tego,czy książka jest fajna,czy raczej nie. Może gównoburzę z tego robię, ale jest 31 gwiazdek a nagle w kolejnym rozdziale ledwo 10. Jeżeli ktoś miałby jakieś wątpliwości - NIE wymuszam na was dawania gwiazdek i komentarzy, tylko po prostu proszę o większą aktywność. Rozumiecie,czasem przesiedzę nad napisaniem rozdziału parę godzin,w dodatku w wolnym czasie, który równie dobrze mogłabym przeznaczyć na coś innego. Ale wolę przeznaczyć ten czas na napisanie jakiegoś  dobrego,porządnego i rozbudowanego rozdziału z nadzieją, że ktoś doceni moją  twórczość.

Okej, za dużo się rozpisałam , ale mam nadzieję, że kumacie bazę XD

Pozdro

🍀Jula🍀

Miłość nie zawsze jest idealna//Ala i Jacek//Policjantki i PolicjanciOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz