5 #Akavet!

1K 25 0
                                    

Martinus synsvinkel

Idag skal jeg være sammen med Camilla.
Jeg er på vej i skole med Marcus.
Der vi kommer over i skolen sidder Noah og snakker med Katrine.
Noah og Malik er rigtig gode venner, men Noah har altid godt lidt kunne lide Katrine, men så blev Malik kærester med hende og så ved jeg egentlig ikke hvad der skete.

Camilla kommer ind ad døren og går ned på hendes plads.

Camilla kommer ind ad døren og går ned på hendes plads

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Camillas tøj☝🏻

Jeg gik hen til hendes plads og sagde hej. Hun kiggede op fra hendes mobil.
Men hvad skal jeg så sige nu??!! Heldigvis kom Noah over til os, og spurgte om vi havde set Malik. Vi rystede begge på hovedet.

Magnus der er okay gode venner med Malik og Noah sagde til Noah at han gik udenfor med nogen af pigerne.
Noah sukkede og gik ud.

Camillas synsvinkel

Martinus var kommet over til mig og det var ret akavet. Han vidste ikke hvad kan skulle sige..
Jeg så op på uret over døren til klassen og der var stadig 10 minutter til det ringede.
"Når men har du det sjovt?" sagde Martinus mega akavet til mig.
"Om jeg har det sjov?" spurgte jeg lidt forvirret.
"Øhh ja" svarede han.
"Det ved jeg ikke rigtig. Der er lidt akavet" sagde jeg og fortrød det med det samme. Hvorfor fanden sagde jeg det??
Ej gjorde det bare mere akavet.

Han spurgte om jeg ville med ud og have lidt luft. Jeg sagde bare ja for det var alt for akavet.
Jeg er nok den dårligste til akavet situationer.

Vi var kommet udenfor og grinte bare af Malik der prøvede og score alle pigerne, imens Noah sagde undskyld over Maliks opførsel.

Det ringede og vi gik ind. Marie var kommet som sad lige bagved mig.
Vi havde Norsk og skulle lave en test. Jeg hader teste, men vi skulle gøre det.

Det ringede ud til frikvarter og Marie kom hen til mit bor.
"Hva' så?" spurgte hun imens hun satte sig.
Jeg trak bare på skullerne.
Jeg kom til at kigge på Marie, og så hun bare sad og stirrede på Noah.
Jeg skubbede lidt til hende, så hun sagde hvad.
"Kan du godt lide Noah?" spurgte jeg.
"NEJ!!" sagde hun meget bestemt.
Jeg grinte bare indtil Martinus kom over til vores bor, med Noah bag sig.

Vi snakkede alt mellem himmel og jord indtil det ringede ind.

Dagen var ved at være færdig og det var nu jeg skulle være sammen med Martinus.
Jeg pakkede sammen, og gik ud af klassen.
Martinus kom hen til mig, og spurgte om vi skulle gå.

---------------------------------------------------------

Sorry hvis det er lidt kort.

Life with Martinus Gunnarsen [AFSLUTTET] Where stories live. Discover now