Altså jeg ved godt at Marcus og Marinus minder meget om hinanden, men Marcus er bare mere vennetypen for mig.
Marcus og jeg gik bare rundt på gangene.
"Når er der så sket noget nyt?" spurgte jeg.
"Nej ikke rigtig" svarede Marcus.
Jeg nikkede stille."Hvordan går det med Marie" spurgte jeg stille igen.
Han trak på skulderne.
"Altså Marie og Martinus taler slet ikke sammen mere" svarede Marcus.
Jeg sagde ikke noget."Når er der sket noget nyt i dit liv?" spurgte Marcus lidt opmuntrende.
"Nej ikke rigtig" svarede jeg.
Han grinte lidt.
"Når, men vi må nok også hellere gå tilbage til Martinus" sagde jeg.
"Ja inden han bliver alt for jaloux" svarede Marcus.Jeg grinte lidt, og gik mod værelset med Marcus.
Vi kom tilbage på værelset.
"Når det var hurtigt" sagde Martinus.Marcus og jeg kiggede hurtigt på hinanden.
Vi vidste begge to godt, at han ikke syntes det var så hurtigt.Jeg lagde mig over i sengen.
------
Det er næste morgen, og drengene skal vidst havde taget nogen billeder, eller sådan noget.
Jeg stod op og fandt noget tøj.Jeg gik ud på toilettet, og skiftede.
Da jeg kom ud, stod Martinus i hvide bukser og ikke nogen trøje.
Marcus havde fået tøj på.Jeg gik hen og tog min ring på.
Kjeld-Erik kom ind, og sagde at vi skulle spise nu.
Vi gik ned, og tog noget at spise.
Vi havde nu spist, så drengene skulle ud og havde taget nogen billede.Vi sad i en bil på vej derhen.
Den stoppede, så vi gik ind.Marcus og Martinus stillede sig om bag ved en hvid baggrund.
Fotografen begyndte, at tage billeder af dem.Nogen gange kunne de ikke lade vær med at grine.
Det var lidt sjovt.---------
Vi var nu kommet hen til hotellet igen.
"Vil i ikke med ned og bade?" spurgte Martinus.
Jeg nikkede, og det sammen gjorde Marcus.
Jeg gik ud og skiftede på toilettet.Jeg gik ud, og så at drengene bare sad med badeshorts, og ventede på mig.
Vi gik ud.
Martinus gik bag ved mig.
Jeg kunne fornemme at han kiggede lidt.Jeg kiggede bag mig og rigtig nok, så kiggede han i hvert fald ikke op.
Jeg grinte lidt af ham.Han kiggede op og så at jeg stod og kiggede på ham, der kiggede på min jaer you know...
Han blev bare mega rød i hovedet.
Jeg grine list mere.
Han er så cute.Jeg trådte et skridt tilbage, så jeg gik ved siden af ham, og ikke foran ham.
Vi var nu kommet udenfor i poolen.
Marcus hoppede ned i vandet, men jeg tøvede lidt."Er det koldt?" spurgte jeg, imens jeg stod på kanten.
"Nej kom nu bare her ned" svarede Marcus.Jeg nåede ikke at gøre noget, inden jeg fik et lille blidt skub i ryggen.
Jeg har virkelig dårlig balance, så jeg faldt ned i vandet.
Jeg kiggede op og så at det var Martinus, der skubbede mig.
"Ejjj helt ærligt" sagde jeg.
Marcus og Martinus flækkede bare af grin.Vi havde spillet med en bold, indtil Marcus kom til at kaste den op i en plante på kanten, og ingen af os orkede at hente den.
Lige pludselig mærkede jeg, Martinus' arme sno rundt om mig bagfra.
Jeg smilede lidt, og vente mig om.
Marcus var der ikke.
"Hvor er Marcus" spurgte jeg.
Han pegede op på kanten.
Jeg kiggede op, og så Marcus stod og filmede os.---
Vi var nu kommet op af vandet, og hen til vores værelse.
Jeg gik i bad.Da jeg kom ud, lagde jeg mig hen i sengen til Martinus.
Marcus gik i bad, og der han var færdig, gik Martinus i bad.------
"Vi skal ned og spise" sagde Marcus, og rejste sig fra sengen.
Martinus og jeg gjorde det samme.Jeg tror måske, at Kjeld-Erik havde sendt en besked til Marcus eller sådan noget om det.
Efter vi havde spist gik mig, Marcus og Martinus ind på vores værelse igen.
Jeg så at Marcus havde lagt noget op, hvor vi var i poolen.
Det var en video, hvor Martinus krammer mig bagfra, og jeg vender mig om.Han havde skrevet "Cute❤️" i hjørnet.
Jeg begyndte at smile lidt.---------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Life with Martinus Gunnarsen [AFSLUTTET]
FanfictionDet hele startede med, at vi bare var en helt normal familie. Bare mig, min mor og min far. Vi flyttede til Nordnorge i Trofors, da vores hus i Oslo brændte ned. Og der begynder min historie om Marcus & Martinus. Nok mest den ene af dem. Camilla...