Egyetlen napra

29 3 0
                                    

▪■□● ♡ ●□■▪

Egyetlen napra

   Egy nap az életem. Milliók közül egy vagyok. Jelentéktelen porszem a végtelenben. Az életem csupán egy röpke pillanat a csillag évek óráján. Egyszer meghalok, hisz aki született annak meg is kell halni. De én döntöm el, hogyan akarom élni a köztes időt, a születés és a halál közti pillanatot. Én írom a sorsomat. Nem leszek az, aki némán beáll a sorba. Nem leszek birka a farkasok tanyáján. Egyetlen nap az életem, de annak a napnak én írom a forgatókönyvét. Millió leszek a sok közül. Milliók emlékeznek rám. Farkas leszek. Fekete, mint a feledés, mint a sötét éjszaka leple. Édes feledés. Vajon emlékeznek-e rám, ha már nem leszek? Vagy leszek-e még, ha már felednek? Egy pillanatig vagyok csupán, egyetlen napig talán, de azon a napon igazán élek majd. Nem halok meg hiába. Teszek a milliók nevében. Sokan szenvednek, én leszek a vígasz. Sokan haldokolnak, én leszek a megváltás. Sokan szólnának, s nem mernek, én leszek a hang. Egy senki vagyok, egy a sok közül. Egymagamban talán igen, de a milliók összeállnak, magam is millió leszek. Egyetlen napig csupán, de birka létemből farkasként születek újjá. Ha kell üvöltök, megnyílik az ég és milliók ujjonganak. Ha kell lábam teszem a talajra, virágok fakadnak és források bugyognak elő. Ha kell én leszek a fény, beragyogom a világot. Ha kell eltakarom a napot, pihenni vágyók napja leszek, a hold leszek a sötét éjben. Egyetlen napra millió leszek. Apró fűszál az utak szélén, és harmat a szirmokon. Pici bogár a levelek alatt. Sas a magas ormokon. Halacska az óceán tükrében. Felhők a kék égen, és csillagok az éjben. Könnyek a szemedben, és boldogság a szívedben. Érzéseim időjárás, haragom viharos hurrikán, nevetésem oltalom. Könnyeim eső cseppek, csilingelő dallamok, apró tündér léptek. Egyetlen napra minden leszek, és semmi sem maradok.

2018. Január. 26.

▪■□● ♡ ●□■▪

LéleksorokWhere stories live. Discover now