Bölüm 3

498 28 12
                                    

1 ay sonra ...

Şu bir ayda her şey değişmişti . Yaşam tarzım , etrafımda ki onca insan vs.vs. Uzun bir müddetdir ailemden kimseyi görmedim . Herkese hafızamı kaybettiğimi ve bir daha hatırlayamayacağımı söyledik . Sonradan öğrendiğim şeyler duruyordu , sözde okumuş olan onca insan şıp diye bunlara inanmıştı . Cem Amca herkesi bir kere de inandırmış ve kimseye soru sorma ya da söz söyleme hakkı tanımamıştı .

Ecem Abla 2 hafta önce gelmişti . O benim durumumu biliyordu ve babasına çok kızıyordu . Begüm ün ölmesi ne Cem Amca da ne de Ecem Abla da hiçbir duygu uyandırmamıştı . İkisi de hiç umursamıyordu ve ben den gayet memnunlardı . Tek bir sorunumuz kalmıştı , o Bora denen adam benim nişanlımmış . Ama asla o adamla evlenemezdim . Benim zaten sevdiğim ve evlilik arifesinde olduğum bir sevgilim vardı . Daha doğrusu Derin in vardı ...

Bir anda odamın kapısı pat diye açıldı . Ecem Abla kapının kulbuna yaslanmış bana bakıyordu .

" Hastasın ve dinlenmen gerek diye seni zorlamadım . Ayrıca bu hayata ve eve alışmanı bekledim ama artık ayağa kalkman ve insanlara kendini göstermen gerekiyor . Ayrıca üstünde ki bu kıyafetler de ne ? Hemen kalk alışverişe gidiyoruz ."

" Şimdilik dışarı çıkmak istemiyorum Ecem Abla . "

" Birincisi sadece abla demeyi öğren artık . İkincisi gidilecek diyorsam gidilecektir . Seni aşağıda bekliyor olacağım Begüm . " dedi , göz kırptı ve odadan usulca çıktı . Artık alışmaya başlamıştım bana Begüm demelerine .

Hızlıca giyindim ve aşağıya indim . Ecem Abla beni bekliyordu .

" Çıkabiliriz Ecem şeyyy ablacım . " dedim ve iç çektim . Allah ım bana yardım et .

" Harika olmuşsun Begüm . " dedi ve koluma girip beni kapıya doğru yönlendirdi . Adının Melek olduğunu öğrendiğim hizmetlimiz bana ceketimi getirdi . Begüm ün kıyafetlerini giymek istemediğim için bana birkaç parça kıyafet almıştı Ecem Abla .

" Teşekkür ederim " dedim sessizce . O sırada arabaya bindik ve şoföre gideceğimiz yeri söyledi Ecem . Bana döndü ve iç çekti .

" Begüm asla senin gibi bir kız olamadı . O hep kendini beğenmiş ve bencildi . Teşekkür etmeyi hiç öğrenmemiş gibiydi oysaki annem onun da senin gibi bir kız olması için çok uğraşmıştı . Annem sendeki değişimden o kadar memnun ki . Ayrıca ne kadar ikiz de olsanız sen Begüm den daha güzelsin . " dedi . Biz ikiz değildik ki .

" Biz ikiz değildik ki abla ? " dedim . Soru soran bakışlarımla karşılaşınca yaramazlık yaparken yakalanmış bir çocuk gibi bakışlarını kaçırdı ama kendini hemen toparladı .

" İkiz gibi benziyorsunuz ya ondan dedim canım . " dedi . Şimdilik bu konuyu kapatmıştım ama yine açılacak bir konu gibi duruyordu .

" Abla benim bir nişanlım vardı ve ben onu çok seviyordum . Eğer ki şuan her şeye sahipsem ve istediğim her şey olacaksa onun ne yaptığını ve nasıl olduğunu bilmek istiyorum . En kısa zamanda da onunla konuşmak istiyorum . " dedim ve masum bakışlar attım . Çünkü nasıl bir tepki verecek bilmiyordum .

" Birbirinizi sevmeniz çok güzel Begüm ama bu mümkün değil . Yani ona Derin olduğunu söyleyemezsin . Ve Begüm olarak onunla evlenmen de mümkün değil . Ama yakında bir parti olacak ve büyük ihtimal ile o da gelecektir . Orada onunla tanışırsınız ve de arkadaş olursunuz , gerisi sana kalmış . Ama sen Begüm sün bunu asla unutma. " dedi ve araba yavaşlayıp durdu . Aslında tüm kafam karışmıştı . Biraz daha kafamı toplayıp bir karar vericektim . İyi ya da kötü ...

Ben geldim ama hiç iyi gelmedim . Okunma oranlarımız düşmüş , sıralamamız 63 den 82 ye düşmüş . Hangisine üzülsem bilemedim . Umarım en kısa zamanda okunma oranlarımız artar . Ve lütfen artık birkaç yorum yapın valla insanın yazası gelmiyor . Benim burada elim kopuyor ama zevkle yapıyorum , lutfen sizde bir beğeniyi çok görmeyin . Seviyorum sizleri ...

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin