Bölüm 22

170 11 18
                                    

Sınır tam anlamı ile geçilmiş sayılmaz ama daha fazla sizleri bekletmek istemedim. 

Bu arada karneler alındı.  Durumlar nasıl? Eminim ki benim okuyucularım harika sonuçlar çıkardı.  Iyi tatiller diliyorum sizlere . Ikinci dönem daha başarılı olacağız ki biz 😜 .

Bölüm şarkısı; şanışer - vatanım ıssız
Birileri- halledebilirdik

Iyi okumalar ... 🌹

*******

Şuan hep birlikte oturmuş ve şundan bundan konuşuyorduk.  Karşımda Ateş ve o uyuz kız vardı.  Benim yokluğumu fırsat bildi tabi . Ben buradayım kızım.  Yolarım seni haa !!

Daha fazla kıskançlık krizi geçirmek yerine Bora'ya döndüm. Ateş beni kıskandırma teşebbüsünde bulunuyorsa ben de bulunurdum. 

Yavaşça Bora ' ya doğru eğildim ve kulağına fısıldadım. 

"Babamı nasıl kandırdın bilemiyorum fakat sakın bana yaklaşma.  Biz sadece arkadaşız.  Bunu asla unutma . " dedim ve geri çekilip gülümsedim.  O da gülümsedi ve bana eğildi. 

"Ateş ' i kıskandırmak için uğraştığını bu kadar belli etme ! " dedi . Hemen geri çekildim ve kaşlarımı çattım.  Tam ona açıklama yapacakken telefonuma bildirim geldi. 

"Hemen sana geri döneceğim." Dedim ve çantamın içinde telefonumu aramaya başladım. 

Çantamın içi oldukça karışıktı ve telefonumu bulmak çok zor olmuştu.  Dağınık yaşamayı seven bir insandım.  Daha doğrusu derli toplu olmak daha güzeldi ama ben bunu başaramıyordum . Sürekli topladığım yerler yine dağılıyordu.  Madem böyle bir hayatta yaşıyoruz,  neden toplayalım??

Kendi kendime , yaptıklarımın adına kendimi avutma faslım bittikten sonra telefon kilidimi açtım ve bildirimlere tıkladım. 

Gizli bir numaradandı.  Hadi ama , yanımda oturuyorsun.  Bu ne ergenlik ? Okumadan direk ona döndüm.

"Cidden mi ? Kaç yaşındasın sen , 15 mi ? " dedim . Bana anlamaz gözlerle baktı. 

"Sen olduğunu biliyorum.  Artık gizli mesajlar atmaktan vazgeç.  " dedim . Sinirden bağırarak söylemiştim.  Bu da herkesin dikkatini çekmişti. 

"Kim gizliden mesaj atıyor Begüm?" Diye bir soru yöneltti Ateş.  Içimden 'Bu seni hiç alakadar etmez .' demek geliyordu ama az önce Bora'yı ergenlikle suçladıktan sonra bunu söylemem uygun olmazdı. 

"Önemli bir şey değil Ateş.  " dedim . Bir anda sinirden gözü döndü.  Ellerini sıkıyordu ve sinirden parmak boğumları bembeyaz olmuştu. 

"Manyağın birisi sana gizli numarada  mesaj atıyor ve sen bana söylemiyorsun öyle mi ?" Dedi Ateş.  Onu kırmak istemiyordum ama haddini aşıyordu. 

"Pardon ama sen onun nesi oluyorsun ki ? O Derin değil.  Begüm'ü korumakta sana kalmadı.  " dedi Nisan . Aslında beni seviyor olmasından korktuğu için böyle söylemişti ama çok da haklıydı. 

"Sen karışma Nisan !" Dedi Ateş ve bana döndü.  Açıkçası şuan ki bakışlarından çok korkmuştum. 

"Cidden sende mi böyle düşünüyorsun? Ne değişti ki . Benim Banu ile nisanlanmam bir hataydı . Kabul ediyorum . Ama bu ithamı hak etmedim . Sen , sen çok değiştin ! " diye bağırdı.  Daha fazla kendimi tutamadım. 

"Kapa çeneni artık.  Ne halt ettiğini herkes biliyor.  Ben sizi her gördüğümde ne kadar da canım yandı.  Haberin var mı senin ? Şimdi gelip bana bağıramazsın !" Diye bende bağırdım.  Bana hayal kırıklığı içerisinde baktı.  Tam o sırada konuşmaya Bora atladı. 

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin